ראשי » איך לפתח קריירה בשיווק דיגיטלי - כל מה שצריך לדעת

    מלאו פרטים לקבלת ייעוץ





    אני מאשר קבלת מבצעים ועדכונים מחברת RT-GROUP בכפוף לprivacy

    [honeypot Email id:email class:email]

    איך לפתח קריירה בשיווק דיגיטלי – כל מה שצריך לדעת

    הפופולריות ההולכת והגוברת של האינטרנט בשנים האחרונות יצרה הזדמנות אדירה לחברות ועסקים להרחיב את השפעתם העסקית בעולם הדיגיטלי, חנות הלבנים והטיח המסורתית עברה לחלון ראווה מקוון, שם ניתן לרכוש כל דבר בלחיצת כפתור אחת. במאמר הבא נסביר מה זה שיווק דיגיטלי, למה כדאי ללמוד את זה ואיך מתחילים? יצאנו לדרך.

    מי הוא המשווק הדיגיטלי?

    המגמה הגואה של דיגיטציה אצל עסקים יצרה את הצורך בסוג חדש של אנשי מקצוע: כאלה שבקיאים בעסקים ובאומנויות השיווק הדיגיטלי. אנשים אלה מחזיקים בידע ובמיומנויות הדרושות כדי לנצל את כוחו של האינטרנט לצורך יצירת קמפיינים יעילים, בלוגים, אתרי אינטרנט, פרסומים ברשתות החברתיות ועוד.

    המטרה היא לענות על הצרכים המשתנים של הלקוחות ברשת היום.
    הביקוש לאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי גדל מדי שנה באופן אקספוננציאלי ויותר ויותר אנשים בוחרים לעשות הסבת מקצוע לתחום המבוקש הזה. תחום הקריירה השיווקית בדיגיטל כולל משרות רבות, כגון:

    ★קידום אתרים בגוגל .

    ★בנייה ועיצוב אתרים ודפי נחיתה .

    ★מיתוג .

    ★ניתוח עסקי .

    ★שיווק ממומן בגוגל .

    ★שיווק ממומן ברשתות חברתיות .

    ★קידום אתרים אורגני SEO .

    ועוד

    קריירה באבטחת מידע

    מדוע כדאי לבחור בקריירה בשיווק דיגיטלי?

    תחום מגוון, חדשני שממשיך להתפתח

    כאמור העולם כולו עובר לדיגיטל ושנת 2021 הוכיחה היטב שעסקים חייבים שיהיה להם אתר אינטרנטי שיכול להכניס להם כסף 24/7 שעות ביממה. לכן, למרות שענף השיווק הדיגיטלי נחשב ליחסית חדשני, הוא גם בין מסלולי הקריירה הבטוחים ביותר (אחרי הכול, האינטרנט כאן כדי להישאר) והוא צפוי להמשיך להתפתח ולגדול. אם אתם מחפשים עבודה מובטחת, עם אפשרויות להתפתחות וצמיחה – שיווק דיגיטלי זה המקצוע בשבילכם.

    אתם יכולים לעבוד מכל מקום

    אחד היתרונות הגדולים של תחום השיווק הדיגיטלי הוא שאתם לא תלויים במקומות עבודה חיצוניים. סביר להניח שלאחר הקורס אתם תצטרכו לצבור מעט ניסיון במסגרת סוכנות דיגיטל או חברת פרסום, יחד עם זאת – כל אחד יכול להתחיל להיות עצמאי בתחום ולעבוד בתנאים שלו, מכל מקום בעולם.

    משכורות גבוהות וגמישות תעסוקתית

    למרות שתחום השיווק הדיגיטלי מתייחס למגוון של תפקידים בתחום, השכר הממוצע נע בין 12,000 ₪ ל-20,000 ₪. חשוב לקחת בחשבון שבשנה הראשונה אנשים שנכנסים לתחום נחשבים ל"ג'וניורים", סוג של מתמחים ולכן המשכורת ההתחלתית צפויה להיות נמוכה יותר, יחד עם זאת עובדי דיגיטל מתקדמים מהר מאוד בסולם ומתוגמלים בהתאם, וכמובן ככל שהביקוש עולה, כך גם המשכורות יהיו בהתאם.

    אפשרות לפיתוח קריירה עם לימודי תעודה

    פיתוח קריירה בתור משווקי דיגיטלי אינו מצריך תואר במדעי המחשב או ניסיון קודם בהייטק. ניתן בעזרת קורס שיווק דיגיטלי מעשי ויסודי ללמוד בצורה מקצועית את הטכנולוגיות הרלוונטיות וכך לפתח קריירה בהייטק בתחום מאוד מבוקש עם עתיד ורוד ואפשריות פיתוח מקצועי בהמשך הדרך.
    לימודי תעודה לקריירה בהייטק

    איך להתחיל את קריירה בפרסום ושיווק דיגיטלי?

    תחום השיווק הדיגיטלי הוא רחב למדי והוא כולל בין היתר ניהול רשתות חברתיות, בניית אתרים, קידום אתרים, קופירייטינג וכתיבת תוכן, חשיבה שיווקית, ניהול קמפיינים, שיווק במובייל ועוד. ב RT-Group תוכלו להירשם לקורס מקיף ומעשי לשיווק דיגיטלי שמתאים לתעשייה הישראלית והעולמית. במסגרת ההכשרה שלנו תקבל ארגז כלים עשיר ופרקטי עם כל הידע שאתם זקוקים כדי להשתלב בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי.

    מה לומדים בקורס שיווק דיגיטלי?

    פרק 1 – מבוא לשיווק דיגיטלי:

    מטרת מבוא לשיווק דיגיטלי הוא להציג את הפלטפורמות המובילות לשיווק אורגני וממומן באינטרנט, מעבר והיכרות עם התכנים שתלמדו במהלך הקורס. כמו כן, נעבור על אפשרויות פיתוח קריירה בתחום ותקבלו טיפים ללמידה נכונה ואפקטיבית.

    פרק 2- HTML + CSS + WordPress

    בחלק זה של הקורס אתם תכירו את מערכת ניהול התוכן וורדפרס, תלמדו איך להתקין את המערכת על גבי שרת אחסון, להתקין תבנית אתר, שימוש בפלאגינים כולל אלמנטור לבניית דפי נחיתה ועמודים. תכנים נוספים שיהיו: הוספת תוכן, בנייה אתר שהוא "גוגל פרנדלי", כתיבת קוד, הבנה של קוד האתר, תיקוני קוד, זיהוי באגים, פיתוח רספונסיבי, CSS וHTML.

    פרק 3 – SEO

    בקורס זה תלמדו איך עובד מנוע החיפוש של גוגל, תבינו מה הוא תהליך העבודה בקידום אתרים, ביצוע מחקר מילים, מחקר מתחרים, בניית היררכיה הנכונה, כתיבת תוכן, בניית פרופיל קישורים לאתר, מה לא לעשות בקידום אתרים, היכרות עם כלי אנליטיקס ועוד.

    פרק 4 – UX\UI:

    בקורס זה תלמדו על יסודות העיצוב, התנהגות הגולשים בסביבה הדיגיטלית, תכירו את הפלטפורמות הפופולריות לעיצוב ממשק משתמש, תלמדו איך לערוך תמונות, ליצור ווידיאו, ליצור באנרים ועוד, כל זה על מנת לשפר את החווית המשתמש באתר ולגרום למשתמשים להתאהב בממשק.

    פרק 5- קופירייטינג והתנהגות צרכנים

    תוכן הוא חלק בלתי נפרד מהשיווק, לכן בקורס זה תלמדו מה הם יסודות הקופירייטינג ומה היא החשיבות לשיווק הדיגיטלי? איך יוצרים הנעה לפעולה, איך בוחרים מסר ומעבירים בצורה החדה והמדויקת ביותר? בנוסף, אתם תלמדו כתיבת מאמרים קריאטיבית, כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות, מודעות פרסום עם המון טיפים שימושיים לכתיבה אפקטיבית.

    פרק 6 – פייסבוק אורגני:

    בקורס זה תלמדו כל מה שצריך לדעת על ניהול עמודים בפייסבוק ולינקודאין, קידום אורגני, הגדרות, יצירת תוכן ויראלי, הגדלת קהל עוקבים, אופטימיזציה וניהול שוטף לצורכי מיתוג והגדלת מכירות.

    פרק 7 – גוגל מיי ביזנס

    בקורס זה תבינו מה זה גוגל מיי ביזנס, איך מקימים עמוד לעסק, מהם ההגדרות המתאימות, סוגי פוסטים והודעות, שימוש במילות מפתח נכונות להגברת החשיפה לקהל יעד רלוונטי ועוד.

    פרק 8 – פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

    הקורס יתחיל ביסודות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם, כיצד מגדירים מטרות קמפיין, סוגי קמפיינים הקיימים, היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, בניית אסטרטגיית פרסום, בניית קהלים, משפך שיווקי, מעקב אחר המרות והשגת יעדי הקמפיין, שימוש בפייסבוק אנליטיקס, מעקב וניתוח ביצועים, כיצד מבצעים אופטימיזציה לקמפיינים, הגדרת תקציב וחשיפה לכלים החדשניים ביותר שיסייעו לכם לבצע קמפיינים שמביאים תוצאות.

    פרק 9 – פרסום בגוגל

    בקורס זה תלמדו את כל היסודות לפרסום בגוגל, תכירו את סוגי הקמפיינים, מושגים בסיסיים בשיווק ממומן, הגדרת קמפיינים בצורה נכונה, הטמעת פיקסלים וקוד מעקב המרות. בנוסף, תלמדו כיצד להקים קמפיינים ברשתות החיפוש ובמדיה של גוגל, איך לנתח דוחות ולעשות אופטימיזציה בהתאם לתוצאות של הקמפיין ותקבלו עוד המון טיפים לפרסום יעיל וממוקד בגוגל

    פרק 10 – פרסום ביוטיוב:

    בקורס זה תלמדו ליצור קמפיינים בפלטפורמת YOUTUBE, תכירו את סוגי המודעות, הגדרות חשובות וטיפים לדגשים לפרסום.

    פרק 11 – פרסום בטאבולה ואאוטברין

    כל מה שרציתם לדעת על פרסום בטאבולה ואאוטוברין, החל מהגדרות הבסיסיות ועד לבניית קמפיינים, הגדרת מטרות, הדרכה לפרסום ממוקד ועוד.

    פרק 12- פרסום בלינקדאין

    מדריך מקיף לפרסום בלינקדין, סוגי קמפיינים, מודעות, בניית קמפיינים ועוד.

    פרק 13 – אמייל רימרקטינג + שיווק במסרונים:

    בקורס זה תכירו את הדרך לשיווק באמצעות מייל והודעות, תלמדו כיצד לאסוף נתונים ואנשי קשר לרשימת תפוצה ממוקדת, דגשים חשובים לשיווק בהודעות, עיצוב מיילים והתאמת מסרים, בניית משפך שיווקי נכון, שימוש בניוזלטרים למטרת שיווק + בניית אוטומציה, ביצוע אופטימיזציה ועוד

    פרק 14 – גוגל אנליטיקס

    בקורס זה תכירו מקרוב את המאפיינים של גוגל אנליטיקס וטאג מנג'ר לשיווק דיגיטלי, תלמדו לבצע התקנות פיקסלים ולמדוד תוצאות. כמו כן, תדעו כיצד להגדיר יעדים, לבנות דוחות רלוונטיים ולמדוד ביצועים.

    פרק 15 – קורס עריכת וידיאו:

    קורס ליצירה ועריכת סרטוני וידיאו לשימוש בשיווק דיגיטלי לצורך פרסום אורגני וממומן בכל הפלטפורמות המובילות.

     קריירה בשיווק דיגיטלי

    לימודי שיווק דיגיטלי – ייעוץ לקריירה

    יש לכם עוד שאלות על קורס שיווק דיגיטלי של RT-Group? נשמח לעמוד לשירותכם, למידע נוסף מלאו את הפרטים שלכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם, או חייגו אלינו: 077-7067057

    לייעוץ אודות לימודי סייבר ופיתוח קריירה באבטחת מידע צרו איתנו קשר בטופס המצורף ↓

    00