דוגמאות לאתרים שפותחו בעזרת פייתון - אתרים בשפת python

עודכן לאחרונה: 24 פברואר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

דוגמאות לאתרים ואפליקציות שפותחו בעזרת פייתון

Instagram

Instagram אייקון

אפליקציית אינסטגרם משתמשת ב Django בתור פלטפורמה לבנייה ותחזוקה של האפליקציה, Dajango בנויה כולה בשפת פייתון!
מפתחי Dajango פיתחו את הפלטפורמה במקור עבור שיפור היעילות של תחזוקת אתר חדשות שהיה ברשותם, לאחר מכן הפלטפורמה שוחררה לשימוש חופשי.
שימוש בפייתון באחת מן האפליקציות הכי פופולריות בעולם אשר משרתת עשות מיליוני משתמשים מידי יום זו בהחלט חותמת מכובדת והוכחה לאפקטיביות פייתון.

Spotify

Spotify אייקון

השירות הכי פופולרי בעולם לשירותי streaming נבנה בעזרת שפת פייתון.
הפלפורמה של Spotify מאפשרת שמיעת מוזיקה אוןליין ויש לה קהל משתמשים בינלאומי שגדל באופן מתמיד.
המפתחים של Spotify הצהירו שהם בחרו בפייתון בגלל מהירות הפיתוח שלה והאפשרות לניתוח data / בצורה מהירה ואקטיבית ביחס לשפות אחרות

Dropbox

Dropbox אייקון

שירות אחסון קבצים בענן, החברה נוסדה בשנת 2007 על ידי בוגרי MIT, המפתחים חיפשו תוכנה קלה יחסית לפיתוח אשר עובדת בסינכרוניה טובה על בסיס הנתונים לטובת אחסון, שליפת נתונים ועוד בצורה אפקטיבית ככל שניתן.
דרופבוקס זו אפליקציית ווב דסקטופ Desktop נוספת שפותחה בעזרת פייתון, בפרויקט זה ניתן לראות בין היתר איך פייתון נותנת מענה רחב וגמיש לעבודה על גבי מגוון פלטפורמות כגון windows ,Linux ,PlayStation.

reddit

reddit אייקון

Reddit היא פלטפורמה פורום פופולרי שבו ניתן לשתף תכנים, להגיב, להוסיף קישורים ולדרג חוות דעת על איכות ועניין התוכן.
דירוג חיובי על פוסט מסוים יעלה אותו בדירוג וכך הוא יקבל חשיפה רחבה יותר.
פלטפורמה זו משתמשת בצורה מאסיבית בתקשורת עם בסיס נתונים ועם המון מידע שדורש סינון, בנוסף ספריות רבות של פייטון שמכילות קוד מוכן יכולות להקל בצורה משמעותית על הליך הפיתוח ותחזוקה של פלטפורמות מסוג זה.

Google

Google אייקון

מפתח בכיר בגוגל אמר את המשפט הבא:
"Python where we can, C++ where we must”
לגוגל מגוון רחב של פיתוחים וחברות שבבעלותה אשר מפתחות בשפת פייתון,
פלטפורמת YouTube פועלת בעיקרה בעזרת פייתון, וכך פרויקטים רבים נוספים של גוגל.

Uber

uber אייקון

Uber משרתת מיליוני לקוחות מידי יום וקהל המשתמשים שלה גדל מידי יום ויום, מתכנתי Uber ציינו כי הם משתמשים במגוון שפות תכנות להפעלת האפליקציה ובתוכם ניתן למנות את Java, טכנולוגית node.js ו GO, לאחר זמן מה הם חיפשו יכולות נוספות במיוחד בעבודה עם נתונים ועדכון מידע דינמי באפליקציה וחיפשו שפה קלה יחסית אשר תהפוך את הליך הפיתוח למהיר ופשוט ככל שניתן, ובין היתר הוסיפו ב Uber את השימוש בפייתון בשביל לתת מענה יותר טוב לנושאים אלו.

כפי שניתן להבין מהדוגמאות הנ"ל פיתוח בפייתון הוא לא רק "ידידותי למפתח המתחיל" או "מאפשר הליך פיתוח מהיר יחסית בעזרת קוד מוכן" אלא מדובר בשפת פיתוח אשר בשימוש החברות המובילות בתעשייה הבינלאומית,עכשיו שהבנתם בצורה מעשית יותר את הפוטנציאל של פיתוח בפייתון ואם אתם רוצים ללמוד את השפה בצורה מעשית בשביל לעבוד בתעשייה או לפתח פרויקטים צרו קשר להרשמה לקורס פייתון הקרוב – ותתחילו קריירה בתחום!

תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group