בדיקות QA מקצועיות

עודכן לאחרונה: 20 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

כיצד לגשת לפרויקט בדיקות הבא שלך בצורה מקצועית?

יש כמה צעדים הגיוניים שכדאי לעקוב אחריהם לפני שאתה מתחיל לתכנן ומוציא לפועל פרויקט בדיקות חדש. יכול להיות שיש לך כבר את המנהגים הללו או איזושהי דרך פעולה קבועה אבל תמיד טוב לחזור לעקרונות הבסיסיים כדי לוודא שאתה עובד נכון!

צוות הבודקים המומחים שלנו ישבו וכתבו עבורכם מספר נקודות שתוכלו לעבור עליהן ולבצע בקלות לפני תחילת פרויקט בדיקות הבא שלכם:

שלב 1 - הבנת הפרוייקט

כדאי להבין את התחום הכללי והעולם שממנו מגיע הפרויקט או במילים אחרות - מה הם הדברים שתצטרך לבחון עכשיו? לדוגמא:

    • תכונות חדשות
    • תמיכה בפלטפורמות חדשות
    • תיקוני באגים
    • אינטגרציות חדשות

שלב 2 - תכנון

בהתבסס על היקף הפרויקט שלך, כדאי לקבל מושג ולחשב כמה זמן ייקח לך לתכנן ולבצע את הבדיקה עבור השינויים השונים והפעולות שהשתנו או התווספו.

כדי להבין לעומק את נקודה זו נמליץ לכם לקרוא קצת על קורס QA שלנו ולקבל מושג יותר עמוק לגבי דרישות השוק.

שלב 3 - תיאום

מאחר ולא כל הבדיקות שוות, ויש צורך לבדוק את דברים מסוימים מוקדם יותר מאחרים, כדאי לתאם עם הפיתוח ושאר הצוותים המעורבים בפרויקט לוח זמנים למסירה עבור כל מאפיין. כך שלבודקים יהיה איזשהו טווח שבו הם אמורים להספיק לבדוק וצוות הפיתוח והמנהלים שמחכים לתוצאות הבדיקה לא יצפו לקבל את התוצאות בזמן שאינו סביר.

שלב 4 - ביצוע מקרי מבחן

בצע את מקרי המבחן שלך על בסיס לוח זמנים זה, באפשרותך להשתמש בגישות שונות לניהול הזמן והצוות (אם אתה מנהל צוות בודקים) כגון עקרונות ניהול סיכונים בבדיקות תוכנה שהכנו בשבילך במאמר הבא.

שלב 5 - התאמות

זכור כי לא משנה כמה טוב אתה מתכנן פרויקט הבדיקה שלך, תמיד יהיה צורך בשינויים והתאמות. כדאי להיות מוכנים לכך ולסגל לעצמכם פתיחות וגמישות כדי להתאים את הפעולות לצרכים המשתנים של הפרויקט שלך!

שלב 6 - שיתוף

שקיפות וחשיפה מלאה של התהליכים בפרויקט. חשוב להבין כי לאורך כל התהליך אתה רוצה ליצור חשיפה מלאה על ההתקדמות שלך, הן לצוות בדיקות והן לאנשים מחוץ לצוות שלך כמו מנהלים, לקוחות, וכדומה. שקיפות כזו תייצר אמינות ותיתן לך זמן והזדמנות לעלות על בעיות תוך כדי הפרויקט ולבצע שינויים נדרשים.

צרו לעצמכם רשימה קבועה שהיא מעין צ'ק ליסט כדי שתוכלו לעבור עליו בזמן הבדיקות, השתמשו בנקודות שרשמנו כאן כדי ליצור איזושהי רשימה רלוונטית.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group