קורס לינוקס אונליין

עודכן לאחרונה: 17 מאי, 2023

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

הקדמה קורס לינוקס

ניתן למצוא היום המון פלטפורמות לימוד לינוקס באינטרנט שיהיו נוחות ונגישות לעבודה מהבית.

את הידע התאורטי כולו ניתן להעביר באמצעות סרטונים וקורסים קצרים וממוקדים, שמסכמים את כל האינפורמציה ומנגישים אותה. למידה מהבית היא גם ברוב המקרים זולה יותר מלמידה פרונטלית, אבל כמובן, יש לזה מחיר. על אף הנגישות והנוחות שבלמידה "בתנאים הביתיים שלי", למידה פרונטלית מאפשרת לסטודנטים לקבל יחס אינדיווידואלי לפיתון בעיות ופערים בידע אותם צברו.

היכולת לתקשר עם מרצה באופן פעיל ובזמן אמת, מאפשרת לסטודנטים רבים להתקדם בקצב מהיר יותר. ובנוסף, כשמדובר במקצועות התכנות השונים- בין אם מדובר במערכות כמו לינוקס או שפות תכנות כמו פייתון וג'אווה, יש ערך עצום ל"זמן מעבדה"- תרגול בשטח, מטלות ולמידה תוך ניסוי ותהייה.

קורס לינוקס אונליין ופרונטלי

מערכת ההפעלה לינוקס פופולארית מאד בקרב חברות הייטק, ואנשי הייטק, פיתוח תוכנה, מתכנתים, אנשי IT, בודקי תוכנה QA העובדים איתה באופן שוטף בדיוק לפי ההגדרות והצרכים של הארגון.

הוא מנהל שרתי Linux הוא תפקיד מבוקש בקרב החברות ולכן מומלץ ללמוד את מערכת ההפעלה הזאת. קורס לינוקס אונליין עוסק ביסודות המערכת הפעלה המהווה דוגמה לפיתוח תוכנה חופשית וקוד פתוח. קוד המקור של לינוקס זמין לשימוש, לפיתוח, לשינוי ולהפצה בחינם לכל אחד ולהסבה לצורך אישי או עסקי.

מערכת ההפעלה לינוקס היא חינמית ונוחה לעבודה, מה שהופכת אותה לפופולארית מאד בתחום. את המערכת ניתן ללמוד באופן אינטרנטי או באופן פרונטלי ולכן יש גמישות מרבית. קורס לינוקס מיועד לאנשים שאינם בעלי רקע ואינם מכירים התוכנה הפעלה או כאלו שרוצים להעמיק את הידע שלהם בה.

במסגרת הקורס לומדים המשתתפים את מבנה מערכת הקבצים, ביצוע פעולות רשת מורכבות, ניהול שוטף של המערכת, התאמות ושילוב של לינוקס במערכות שונות, תחזוקת מערכת, שיתוף לינוקס מייקרוסופט, אבטחת מידע וחומת אש, וירטואליזציה ושיעורים רבים אחרים.

הקורס נלמד באופן נוח וגמיש במסלול לימודי ערב, על בסיס מפגש או שניים בשבוע ב - Real Time Group. מערכת הפעלה לינוקס בקוד פתוח שימושית וחינמית בתעשיית ההייטק על פי רוב והיא מהווה כיום מערכת הפעלה לפונקציות רבות בתחום הטכנולוגיה, החל מעבודות גרפיקה, יישומי אופיס ועוד.

המערכת בנויה על בסיס 'קוד פתוח' והתאמת הקוד לצרכים האישיים של כל אנשי פיתוח בחברות ההייטק. כל איש פיתוח שעושה שינוי בלינוקס מחויב להשאיר את השינוי פתוח לשימוש הקהל הרחב. בדרך זו כולם יכולים להשתמש במערכות המשודרגות. יש תמיכה נרחבת בקהילה אם יש שאלות לגביי השימוש בה.

חברת Real Time Group, בית תוכנה ומרכז הדרכה המספקת שירותי פיתוח, הדרכה והשמה למאות חברות הייטק בארץ ובחו"ל.
כיום ישנה דרישה גבוהה מצד לקוחותינו לפרויקטים רבים במערכת הפעלה לינוקס ולכן אנו מחפשים מועמדים המעוניינים להצטרף אלינו - ללמוד ולעבוד איתנו.

 

תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group