אודות קורס שיווק דיגיטלי
שיווק דיגטלי הוא תחום דינאמי אשר מתפתח בצורה מאוד מהירה והוא טומן בתוכו מספר גדול מאוד של הזדמנויות לפיתוח קריירה בהייטק.
כיום אנשי דיגיטל בעלי ידע מקצועי ומעשי בתחום יכולים לעבוד בתור שכירים בסוכניות פרסום מובילות, לפתוח עסק עצאי, לטייל בעולם ולעבוד תוך כדי בפרסום ממומן בתור פרילאנסרים, להוציא לפועל פעילות שיווק אפיליאט ועוד, עולם הדיגיטל הוא מפותח, מגוון ובעל אפשרויות פיתוח קריירה בלתי מוגבלות.
תכנית ההכשרה שלנו היא מקיפה ומעשית וכוללת את הידע והכלים שיאפשרו לכם לעבוד בתחום או לפתוח עסק עצמאי עם סיום הלימודים.
פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק,פרסום בטאבולה, אופטימיזציה עם גוגל אנליטקיס ועוד – אנו נעניק לכם את הידע הרלוונטי והמעשי על מנת לצאת לשוק עם ניסיון משמעותי בעבודה עם מגוון רחב של פלטפורמות וכלים מתקדמים.
יתרון נוסף ומאוד משמעותי של תכנית ההכשרה שלנו:
כחלק בלתי נפרד מתכנית ההכשרה אנו נבצע סטאז ונעבוד על אתרים קיימים ברשת.
הסטודנטים שלנו עושים מחקר מתחרים, מייצרים תוכנית אסטרטגית ומוציאים אותה לפועל.
באמצעות ידע מקיף ומקצועי בתוספת סטאז אשר בו הסטודנטים עובדים על אתרים קיימים ורואים את תכנית העבודה שלהם יוצאת לפועל ואיך הגולשים מגיבים אליה – אנו יודעים כי רק כך הסטודנטים שלנו יכולים לצאת לשוק העבודה ולהשיג את המטרות שלהם.


מה לומדים במסלול ההכשרה לשיווק דיגיטלי
מבוא לשיווק דיגיטלי
הסבר מקיף על עולם השיווק הדיגיטלי ועל כל ערוצי השיווק המרכזיים.
איך האינטרנט הופך להיות חלק מרכזי כל כך בחיינו ואיך ניתן לנצל את זה לפיתוח קריירה חדשה או עסק עצמאי.
בחלק זה נתחיל להבין איך עולם השיווק הדיגיטלי עובד, מהם הפלטפורמות המרכזיות לפרסום ואיך מסלול ההכשרה יכשיר אותנו לביצוע לביצוע אסטרטגיות שיווק במגוון פלטפורמות ביחד
WordPress
וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן – בניית אתרים הפופולרית ביותר בעולם, חלק גדול משגרת יומו של אנשי הדיגיטל הוא לעבוד עם מערכת זו.
לעיתים נצטרך לעורך תוכן באתר, לעשות אופטימזציה לדף נחיתה, להטמיע פיקסל לצורך מעקב אחר פעילות המשתמשים באתר שלנו וכו, ידע בעבודה מעשית עם וורדפרס יכול להקל רבות על עבודתו של איש השיווק הדיגיטלי.
בנוסף לכך נלמד בחלק זה של המסלול איך לעבוד עם אלמנטור שזהו פלאגין מאוד פופולרי ויעיל בימים אלו לבניית דפי נחיתה.
HTML + CSS
בדומה ללימוד עבודה עם וורדפרס גם ידע מעשי ב HTML + CSS יכול להקפיץ את הקריירה ולייעל את העבודה עבור אנשי דיגטל.
היכולת לבנות אתר, לעצב אותו ולמעשה לקבל את הידע הרלוונטי בעיצוב רספונסיבי ויצרית קיראטיב מנצח יכול להוביל לעצמאות מאוד גדולה בעבודה היומיומת וכך לייעל ולשפר כל קמפיין.
קורס קידום אתרים
קידום אתרים אורגני בגוגל הוא שמביא את התנועה הכי איכותית לאתר ובחלק זה של המסלול נלמד החל מהבסיס איך עובד האלוגירתם של גוגל, מדוע חשוב להתאים את האתר למנוע החיפוש ולאלגוריתם ומה נוכל להרוויח מכך.
לאחר מכן נעבור ללימוד מעשי של שיטות עבודה מנצחות בקידום אתרים אורגני כגון:
שיפור חווית משתמש, אופטימיזציית תוכן, בניית פורפיל קישורים – Backlinks, שימוש במילות מפתח רלוונטיות ועוד
ובנוסף:
נעבוד עם כלים מתקדמים לסריקת האתר ומציאת בעיות ובאגים
נלמד איך לעשות מחקר מתחרים
מהם האלמנטים החשובים
איך לעשות קידום מקצועי ואפקטיבי שרלוונטי לזמנים שלנו היום בהייטק
ועוד
קורס PPC – בניהול קמפיינים ממומנים
הפרסום דרך גוגל מכיל בתוכו עולם שלם של אפשרויות.
פרסום ממומן של מודעות ברשת החיפוש, פרסום באנרים, פרסום ביוטיוב או קמפיינים של אימיילים – את כל אלו ניתן לבצע בעזרת הפרסום בגוגל וכך להגיע לקהל יעד עצום בצורה אפקטיבית.
בחלק זה של התוכנית נתחיל להתנסות ביצירה מעשית של קמפיינים, הוספת גרפיקה, קופירייטינג וכו.
קורס פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק הוא חלק חשוב ביותר בפאזל של רוב אסטרטגיות השיווק.
אנו נלמד על סוגי קמפיינים, איך מקימים קמפיין בפייסבוק בצורה הנכונה, איך מנתחים ומבצעים אופטימיזציה ועוד המון הפתעות!
מערכת הפרסום של פייסבוק טומנת בתוכה מגוון רחב של אפשרויות ואנו נלמד לנצל אותם בצורה הטובה ביותר.
Tabbola + Outbrain
שיווק מבוסס המלצות תוכן הוא עוד כלי מאוד חשוב בסט הכלים של כל משווק דיגיטלי.
בקורס זה נלמד על העבודה עם מערכות אלו, באילו קמפיינים ניתן להשתמש בהם בצורה הכי אפקטיבית, מהם האפשרויות המתקדמות שהם מציעות לנו בתור משווקים ועוד.
בנוסף נלמד איך לשלב שיווק מבוסס המלצות תוכן בתוך עבודה בריבוי קמפיינים ומסעות לקוח בצורה הכי אפקטיבית שיש על מנת להקפיץ את התוצאות שלנו קדימה.
גוגל אנליטיקס
לא ניתן להצליח בשיווק דיגיטלי ללא ידע מקצועי ומעשי בעבודה עם אנליטיקס.
דרך מערכת זו של גוגל נלמד לנתח את התנהגות הגולשים באתר שלנו, למדוד את הצלחת הפעילות שלנו, לייצר קהלים, רשימות תפוצה ורימרקטינג חדשות ויעילות על מנת להצליח במטרות השיווק שלנו.
מניסיוננו בתעשייה חשוב ביותר כי כל איש דיגיטל ידע לעבוד עם שפות אלו על מנת שתהיה לו היכולת לעבוד עם האתר, לבצע הטמעות פיקסלים,לעשות שינויי עיצוב ועוד.
ללמוד במכללת Real Time College
Real Time Group היא חברת תוכנה אשר פועלת התעשייה ההייטק כבר מעל לעשור!
לחברה 3 חטיבות: חטיבת ההדרכה, חטיבת הפיתוח וחטיבת ההשמה
בעזרת הניסיון רב השנים בתחומי העיסוק של החברה הכשרנו אלפי סטודנטים אשר השתלבו בתעשיית ההייטק לצד פיתוחים רבים ושיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים.
אנו מכשירים את הסטודנטים שלנו עם היעד המעשי והרלוונטי לתעשייה מתוך ההיכרות העמוקה שלנו עם חברות הההייטק והדרישות הידע והניסיון שלהם מהעובדים
היתרונות ללימודים ב- Real Time College
- ניסיון עשיר בהכשרה ובהסמכה טכנולוגית וניהולית של קורסים
- מסלולי הלימוד המקיפים והמעשיים ביותר בארץ
- סגל מרצים בעל ניסיון רב בתעשייה
- שיעורים פרטיים ועזרה נוספת לפי צורך עד 4 שעות לימוד בשבוע
- תכנים ונושאי לימוד רלוונטים עם דרישה מצד חברות ההייטק
- שירותי השמה וסדנת ראיונות עבודה לכל סטודנט
- שיעורים מוקלטים הניתנים לצפייה חוזרת
שאלות ותשובות
מהם תנאי הקבלה לקורס שיווק דיגיטלי
צרו קשר למידע נוסף וייעוץ לימודים לצורך פיתוח קריירה בתחום
באילו חברות ותפקידים ניתן להשתלב לאחר מסלול ההכשרה?
יזמות אישית, פתיחת סוכנות לפרסום דיגיטלי, עבודה בתור שכיר וכו.
מסלול ההכשרה הוא מקיף ומעשי וכולל מגוון רחב של התחחויות בשיווק כך שדלתות רבות לקריירה נפתחות מיד עם סיום תכנית ההכשרה
האם יש שיעורי בית, מבחנים או פרוייקטים?
רק בעזרת התנסות בהקמת קמפיינים שיווקים, הגשת מטלות, פתרון בעיות וכו ניתן לצבור את הידע הרלוונטי על מנת להצליח בתחום.
היכן הלימודים מתקיימים?
סניף מרכז : תל אביב רחוב יגאל אלון (ליד עזריאלי)
סניף צפון: חיפה רחוב ההסתדרות (צקפוסט)
צרו איתנו קשר למידע נוסף ובדיקת אפשרות ללימודים מקוונים מהבית
באיזו שפה מועבר הקורס?
האם אתם מתחייבים להשמה לעבודה בהייטק?
ניתן לקחת שיעורים חוזרים?
פירוט קורסים | |
---|---|
מבוא לשיווק דיגיטלי | 10 |
WordPress + Elementor | 40 |
HTML | 20 |
CSS | 40 |
קידום אתרים אורגני – SEO | 60 |
פרסום ממומן בפייסבוק – Facebook Ads | 50 |
שיווק באמצעות וידאו | 50 |
קידום ממומן בגוגל – Google Ads | 50 |
Tabbola + Outbrain | 10 |
Google Analytics | 20 |
עבודה בריבוי פלטפורמות וכלים מתקדמים | 10 |
סיכום קורס ודגשים אחרונים | 5 |
סה"כ מסלול מלא | 315 |
+ סדנת ראיונות ופרוייקט גמר | Extra |
קידום אתרים אורגני – SEO
פרסום ממומן בפייסבוק
קידום ממומן בגוגל
שיווק באמצעות ווידאו
Tabbola + outbrain
Google Analytics
עבודה בריבוי פלטפורמות וכלים מתקדמים
סיכום קורס – דגשים וטיפים לקריירה
סדנת ראיונות ופרוייקט גמר
השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי
שליחת טופס למשרדים