תנאים מיוחדים
חיילים
משוחררים

דורשי
עבודה

עולים
חדשים

השמה
בתחום

בחר שפת הסילבוס...
מוקד מידע ורישום - 077-7067057
תמיכה טכנית - 050-3309318
חטיבת הפיתוח - rt-projects.com
חטיבת ההשמה - rt-hr.co.il
בסיום מסלול ההכשרה תוענק תעודת גמר Digital Marketing של Real Time College.
תעודת בוגר/ת של מכללת Real Time Group- היא בעלת משמעות גדולה בשוק תעשייה של הייטק בישראל ובעולם.
שיווק דיגיטלי הוא תחום דינאמי אשר מתפתח בצורה מאוד מהירה והוא טומן בתוכו מספר גדול מאוד של הזדמנויות לפיתוח קריירה בהייטק.
כיום אנשי דיגיטלי בעלי ידע מקצועי ומעשי בתחום יכולים לעבוד בתור שכירים בסוכנויות פרסום מובילות, לפתוח עסק עצמאי, לטייל בעולם ולעבוד תוך כדי בפרסום ממומן בתור פרילאנסרים, להוציא לפועל פעילות שיווק אפיליאט ועוד.
תכנית ההכשרה שלנו מקיפה ומעשית וכוללת בין היתר פרסום בגוגל, בפייסבוק ובטאבולה, אופטימיזציה עם גוגל אנליטיקס, מחקר מתחרים, יצירת תכנית אסטרטגית והוצאתה לפועל. כחלק בלתי נפרד מתכנית ההכשרה אנו נבצע סטאז' ונעבוד על אתרים קיימים ברשת.
כל אלה יחד, מאפשרים לסטודנטים שלנו לצאת לשוק העבודה עם סיום הקורס ולהשיג את המטרות שלהם.
קטגוריה | קורסים | שעות |
---|---|---|
סה"כ שעות | 0 |
הסבר מקיף על עולם השיווק הדיגיטלי ועל כל ערוצי השיווק המרכזיים.
איך האינטרנט הופך להיות חלק מרכזי כל כך בחיינו ואיך ניתן לנצל את זה לפיתוח קריירה חדשה או עסק עצמאי.
בחלק זה נתחיל להבין איך עולם השיווק הדיגיטלי עובד, מהם הפלטפורמות המרכזיות לפרסום ואיך מסלול ההכשרה יכשיר אותנו לביצוע אסטרטגיות שיווק במגוון פלטפורמות ביחד
וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן – בניית אתרים הפופולרית ביותר בעולם, חלק גדול משגרת יומו של אנשי הדיגיטל הוא לעבוד עם מערכת זו.
לעיתים נצטרך לעורך תוכן באתר, לעשות אופטימזציה לדף נחיתה, להטמיע פיקסל לצורך מעקב אחר פעילות המשתמשים באתר שלנו וכו, ידע בעבודה מעשית עם וורדפרס יכול להקל רבות על עבודתו של איש השיווק הדיגיטלי.
בנוסף לכך נלמד בחלק זה של המסלול איך לעבוד עם אלמנטור שזהו פלאגין מאוד פופולרי ויעיל בימים אלו לבניית דפי נחיתה.
בדומה ללימוד עבודה עם וורדפרס גם ידע מעשי ב HTML + CSS יכול להקפיץ את הקריירה ולייעל את העבודה עבור אנשי דיגטל.
היכולת לבנות אתר, לעצב אותו ולמעשה לקבל את הידע הרלוונטי בעיצוב רספונסיבי ו - Creative מנצח יכול להוביל לעצמאות מאוד גדולה בעבודה היומיומת וכך לייעל ולשפר כל קמפיין.
קידום אתרים אורגני בגוגל הוא שמביא את התנועה הכי איכותית לאתר ובחלק זה של המסלול נלמד החל מהבסיס איך עובד האלוגירתם של גוגל, מדוע חשוב להתאים את האתר למנוע החיפוש ולאלגוריתם ומה נוכל להרוויח מכך.
לאחר מכן נעבור ללימוד מעשי של שיטות עבודה מנצחות בקידום אתרים אורגני כגון:
שיפור חווית משתמש, אופטימיזציית תוכן, בניית פורפיל קישורים – Backlinks, שימוש במילות מפתח רלוונטיות ועוד
ובנוסף:
נעבוד עם כלים מתקדמים לסריקת האתר ומציאת בעיות ובאגים
נלמד איך לעשות מחקר מתחרים
מהם האלמנטים החשובים
איך לעשות קידום מקצועי ואפקטיבי שרלוונטי לזמנים שלנו היום בהייטק ועוד.
הפרסום דרך גוגל מכיל בתוכו עולם שלם של אפשרויות.
פרסום ממומן של מודעות ברשת החיפוש, פרסום באנרים, פרסום ביוטיוב או קמפיינים של אימיילים – את כל אלו ניתן לבצע בעזרת הפרסום בגוגל וכך להגיע לקהל יעד עצום בצורה אפקטיבית.
בחלק זה של התוכנית נתחיל להתנסות ביצירה מעשית של קמפיינים, הוספת גרפיקה, קופירייטינג וכו.
פרסום בפייסבוק הוא חלק חשוב ביותר בפאזל של רוב אסטרטגיות השיווק.
אנו נלמד על סוגי קמפיינים, איך מקימים קמפיין בפייסבוק בצורה הנכונה, איך מנתחים ומבצעים אופטימיזציה ועוד המון הפתעות!
מערכת הפרסום של פייסבוק טומנת בתוכה מגוון רחב של אפשרויות ואנו נלמד לנצל אותם בצורה הטובה ביותר.
שיווק מבוסס המלצות תוכן הוא עוד כלי מאוד חשוב בסט הכלים של כל משווק דיגיטלי.
בקורס זה נלמד על העבודה עם מערכות אלו, באילו קמפיינים ניתן להשתמש בהם בצורה הכי אפקטיבית, מהם האפשרויות המתקדמות שהם מציעות לנו בתור משווקים ועוד.
בנוסף נלמד איך לשלב שיווק מבוסס המלצות תוכן בתוך עבודה בריבוי קמפיינים ומסעות לקוח בצורה הכי אפקטיבית שיש על מנת להקפיץ את התוצאות שלנו קדימה.
לא ניתן להצליח בשיווק דיגיטלי ללא ידע מקצועי ומעשי בעבודה עם אנליטיקס.
דרך מערכת זו של גוגל נלמד לנתח את התנהגות הגולשים באתר שלנו, למדוד את הצלחת הפעילות שלנו, לייצר קהלים, רשימות תפוצה ורימרקטינג חדשות ויעילות על מנת להצליח במטרות השיווק שלנו.
מניסיוננו בתעשייה חשוב ביותר כי כל איש דיגיטל ידע לעבוד עם כלים של גוגל על מנת שתהיה לו היכולת לעבוד עם האתר, לבצע הטמעות פיקסלים,לעשות שינויי עיצוב ועוד.
נגיף קורונה עשה גריסה חזקה שהמון עסקים הצטרכו לעבור לשיווק דיגיטלי. היום אחרי המגפה, בעלי העסקים האלה ראו תועלת גדולה בשיווק עסק שלהם. לכן הם מעניינים להמשיך שיווק דיגיטלי של עסק שלהם. דבר הזה גרם ביקוש עצום במומחים של תחום הנ"ל. היום כמעת כל עסק משתמש שיווק דיגיטלי, לכן שכר בתחום שיווק דיגיטלי עלה מאוד.
שכר של מומחה בשיווק דיגיטלי (SEO + PPC) מתחיל מ- 7000 ש.ח.
שכר של מומחה עם ניסיון שנתיים ומעלה בתחום הנ"ל - 15000 ש.ח. בממוצע.
לאחר לימודי שיווק דיגיטלי ישנם מספר אפשרויות לפיתוח קריירה כגון:
יזמות אישית, פתיחת סוכנות לפרסום דיגיטלי, עבודה בתור שכיר וכו.
מסלול ההכשרה הוא מקיף ומעשי וכולל מגוון רחב של התחחויות בשיווק כך שדלתות רבות לקריירה נפתחות מיד עם סיום תכנית ההכשרה.
בלימודי שיווק דיגיטלי עבודה מעשית הינה חלק בלתי נפרד ממסלול הלימודים.
רק בעזרת התנסות בהקמת קמפיינים שיווקים, הגשת מטלות, פתרון בעיות וכו ניתן לצבור את הידע הרלוונטי על מנת להצליח בתחום.
לימודי שיווק דגיטלי מתקיימים נכון להיום באחד מן סניפי מרכז צפון של מכללת רילטיים
סניף מרכז: תל אביב רחוב יגאל אלון (ליד עזריאלי)
סניף צפון: חיפה רחוב ההסתדרות (צקפוסט)
צרו איתנו קשר למידע נוסף ובדיקת אפשרות ללימודים מקוונים מהבית.