קורס תכנות פייתון

עודכן לאחרונה: 12 ספטמבר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

פייתון היא שפת תכנות מהוותיקות והנפוצות בעולם מאז נוצרה בתחילת שנות ה-90 על ידי המתכנת גואידו ואן רוסום.

מדובר בשפה נוחה לשימוש שמסוגלת להריץ תוכנות חזקות במיוחד והיום משתמשים בה בפרויקטים השאפתניים ביותר - החל מחברת NASA, דרך גוגל, יוטיוב ועד לפיקסר.

משום שהשימוש בה יעיל לכל כך הרבה סוגים של תוכנות, ומשום שהיא יחסית קלה ללמידה, היא נחשבת לאחת השפות המומלצות ביותר ללמידה כשפה ראשונה. שימוש בפייתון ניתן למצוא בתחומים כגון פיתוח אתרי ווב, דאטה סיינס, מערכות משובצות מחשב, מאשין לרנינג ו - AI. ישנה קהילה של למעלה ממיליון מפתחי תוכנה המשתמשים בפייתון מדי יום.

 

קןרסים ושפות פיתוח נוספות

מכללת RTG הינה מכללה למקצועות התוכנה, בה ניתן ללמוד שפות קוד וכלים טכנולוגיים שונים מתוך מגוון עצום ומיוחד של קורסים ומסלולים.

אחד מן הקורסים הנפוצים במכללה הוא קורס פייתון באינטרנט אותו ניתן ללמוד באופן ספציפי, או כחלק ממסלולי המקצועות המלאים.

משום שמדובר בשפה שהיא כל כך יעילה, ניתן ללמוד פייתון כחלק מלימודי מאשין לרנינג, כחלק מלימודי full stack developers וכחלק מלימודי בדיקות תוכנה QA ואוטומציה.

משך קורס פייתון הוא 90 שעות אקדמיות והוא כולל למידה מעמיקה ויסודית לרמות תכנות של אנשי מקצוע.

סטודנטים אשר מסיימים את הקורס, יכולים גם להתמקצע בקורסים נוספים, בכלים טכנולוגיים כגון ספריות מידע, או דווקא בשפות אחרות כגון C++ או ג'אווה.

חטיבת ההשמה RTG

קבוצת RTG הינה בית תוכנה לפיתוחים טכנולוגיים. במקביל למכללה מתפקדת גם חטיבת ההשמה שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם הסטודנטים ומכווינה אותם לתעסוקה עם סיום לימודיהם. כחלק מן המסלולים המלאים, חטיבת ההשמה מארגנת סדרה של ראיונות עבודה אליהם היא מכינה את הסטודנטים מראש בסדנה מיוחדת.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group