תמונה ראשית למסלול

קורס CISO - ניהול אבטחת מידע וסייבר

בואו נדבר
פתיחת הקורס
שעות לימוד אקדמיות
מפגשים בשבוע
התמחות מעשית בחטיבת הפיתוח
יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

התוכנית מותאמת למנהלים ברמת C בחברות. היא מספקת הכשרה מלאה ומקיפה לניהול אבטחת מידע בארגונים, באמצעות כלי ניהול מתקדמים ביותר והטרנדים העדכניים ביותר בתחום אבטחת המידע וניהול הסיכונים שבשימוש כיום.
בקורס זה נתעמק בנושאים אלה, ועוד:
הטמעת ניהול אבטחת מידע בארגון
פיתוח בקרות ספציפיות בתחומים שונים
אבטחת מידע לתקן - ISO/IEC 27001
מדיניות ונהלים הנדרשים עבור ISMS
רכישת ידע עסקי למנהלי אבטחת סייבר

"קורס CISO" הוא קורס שמתמקד בהכשרת אנשים לתפקיד ניהול אבטחת מידע המרכזי ביותר בארגונים - מנהל אבטחת מידע מראש (CISO - Chief Information Security Officer). התפקיד של CISO הוא להבטיח אבטחת המידע של הארגון ולהתמודד עם האתגרים הסייבריים הכרוכים בפעילות השונה של הארגון.

במסגרת הקורס, סטודנטים לומדים על האחריות הרחבה של התפקיד כגון:

  • ניהול אבטחת מידע (Information Security Management): התכנון, הפעולה והמעקב אחרי אסטרטגיות האבטחה בארגון, הגנה מפני איומי סייבר ואבטחת מידע רגיש.
  • תהליכי ניהול סיכונים (Risk Management Processes): זיהוי, הערכה וניטור של סיכונים ופעילות מזיקה, ותכנון אסטרטגיות להתמודדות ולהפחתת הסיכונים.
  • הקמת מדיניות והנחיות (Policy Development And Implementation): פיתוח, הפצה ואכיפת הכללים וההנחיות הטכניות של האבטחה בארגון.
  • הקמת מערכות התראה ואזהרה (Development of Early Warning Systems): שימוש בכלים וטכניקות לזיהוי מוקדם ולניהול אירועי סייבר.
  • ניהול אבטחתי בפרויקטים (Security Project Management ): השפעה על תכנון ומערך המידע בפרויקטים, ואבטחת תהליכי הפיתוח ופרקטיקות טכניות.
  • התמודדות עם התקפות ואירועים (Incident Response): הכנת תוכניות פעולה ותגובה להתקפות סייבר ואירועים בתחום האבטחה.
  • תקשורת ושיווק אבטחתי (COMSEC) : התמודדות עם האספקטים התקשורתיים והטכניים בתחום האבטחה כלפי צוותים, הנהגה ולקוחות.

קורס CISO יספק למשתתפים את הידע, הכלים וההכשרה הנדרשים כדי לממש בצורה המקצועית והיעילה ביותר את התפקיד החשוב של קצין אבטחת מידע.

המסלול של לימודי CISO מחולק ל-2 חלקים:

  • כלים לפיתוח תוכנה
    רק למתחילים בעולם הטכנולוגיה \ סייבר -
    כל כלי התוכנה הדרושים כדי להכניס אותך לעולם אבטחת הסייבר, כולל ידע מעמיק בפרוטוקולי רשת, חומרה ואבטחה, ניהול לינוקס ו-BASH scripting, תכנות Python, וניהול גרסאות GIT
  • קורס CISO
  • חלק ייעודי לבעלי רקע במערכות הפעלה / סטודנטים לרשתות סייבר ילמדו רק את החלק הזה -
    פתרון מלא לתפקיד CISO, סך הכל 9 מודולים המרחיבים על סיכוני אבטחת סייבר מכל ההיבטים כולל רשתות תשתית, התקפות על יישומי אינטרנט, אבטחת סייבר עבור IOT, SCADA וחומרה, מחשוב ענן ווירטואליזציה, איומים מתקדמים על ארגונים, כיצד לטפל בתגובה לאירועים, ממשל אבטחת מידע ועוד.

הגשת פרויקט בסיום הקורס

בסיום קורס CISO ניהול אבטחת מידע יוגש פרויקט שלם, הבנוי מטובי הכלים הקיימים כיום בשוק.

את הפרויקט שהכנתם, תוכלו להציג בגאווה ללקוחות או בריאיון עבודה שתעשו בתפקיד בתור קורס CISO מקצועי!

קורס CISO של מכללת Real Time הוא קורס שתצא ממנו עם תיק עבודות מעמיק ומלא, אותו תוכל להציג ללקוחותיך או למעסיק העתידי שלך!

המטרה הסופית היא - להוציא מתכנתים עם ניסיון בסוף תקופת ההכשרה.

תקופת התמחות והכשרה בסיום הלימודים

בסיום הקורס, הסטודנטים שהצליחו במבחנים ישתלבו בשלב ההתמחות המעשית שבמחלקת הפיתוח. שם יבצעו פרויקטים אמיתיים מהשטח יחד עם המהנדסים המנוסים שבחברה. הסטודנטים יתמודדו עם פרויקטים קיימים וגם יעבדו על פרויקטים חדשים, המוזמנים על ידי לקוחות החברה.

ניתן לראות ממחזורים קודמים, שהסטודנטים שהשלימו בהצלחה את הקורס והצליחו בבחינות הגמר, מצאו עבודה מהר יותר ונכנסו לשוק העבודה. זאת בעקבות הידע הרחב והניסיון שרכשו בזמן ההתמחות המעשית שביצעו במחלקת הפיתוח של החברה.

בסיום תקופת ההכשרה - תהליכי השמה לעבודה

בתחום Chief Information Security Officer קיימות מגוון אפשרויות לתעסוקה, כיום רוב החברות מאפשרות שימוש במוצר שלהן Online, לרבות חברות Enterprise, חברות לפיתוח אתרים, פיתוח אפליקציות, תעשיות ביטחוניות, חברות Startup ועוד.

RT Group היא חברה מוכרת בתעשייה, עם אלפי לקוחות במגוון תחומים. חלק מהסטודנטים ישתלבו בחברה עצמה, וחלקם ימצאו הזדמנויות עבודה בחברות שהן לקוחות של RT Group.

הסטודנטים לומדים באופן מתמשך מצוות ההדרכה של חטיבת הפיתוח שכוללת מהנדסים מהמנוסים בארץ בפיתוח.

לאחר הסיום המוצלח של תקופת ההכשרה, נשמח לתמוך ולספק עזרה בכל צורך שיש לסטודנטים. נספק פידבקים חיוביים והמלצות לכל החברות שבשיתוף פעולה איתנו, על מנת לעזור להם למצוא הזדמנויות תעסוקה ולהשיג תפקידים מתאימים.

כאשר תזדקק להמלצה בחיפוש העבודה העצמי אישי שלך, אנחנו תמיד נהייה שם בשבילך.

תוכנית לימודים

ידוע שכל אחד מאיתנו מגיע עם רמת ידע שונה, כדי להתאים את התכנים אליכם, בנינו 3 תוכניות לימוד בהתאמה לרקע הקודם שלכם:

(מסלול מקיף (לחסרי ניסיון

במסלול זה תלמדו את כל המודולים ותהנו מהתמקצעות מירבית.

  • CISO - ניהול אבטחת מידע וסייבר למתחילים שבאים ללא ניסיון קודם או עם מעט מאוד ניסיון בתחום.
  • משך המסלול בין 9 ל-12 חודשים.
  • המסלול בן 505 שעות אקדמיות.
(מסלול מקוצר (לבעלי רקע

מיועד לבעלי רקע קודם בתחום פיתוח תוכנה ואפליקציות.

  • תלמדו רק מודולים הקשורים באופן ישיר לקורס CISO - ניהול אבטחת מידע וסייבר.
  • משך המסלול בין 6 ל-7 חודשיים.
  • המסלול בן 275 שעות אקדמאיות.
מסלול בבחירה אישית

מיועד לבעלי ניסיון בתחום שמעוניינים בהשלמה או חיזוק של נושאים בודדים.

  • משך המסלול בין 1-3 חודשים, תלוי בשעות האקדמיות של אותו מודול.
Software Tools
קורס לינוקס | Linux Admin 50 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף
בקורס תלמדו איך להפעיל את מערכת לינוקס בצורה שוטפת, טכניקות למיקסום השימוש בלינוקס. תוכנית הלימודים מתחלקת לשניים: מבוא ללינוקס - התקנה, ניהול קבצים והרשאות. בסופו של דבר תדעו איך לנהל את המערכת באופן שוטף. בחלק השני של הקורס נלמד על הגדרות המערכת, משתמשים, כרטיסי רשת, ניהול לינוקס קרנל ועוד.
מדובר במערכת הפעלה חינמית מבוססת קוד פתוח והיא נחשבת למערכת הפעלה מאוד בטוחה יחסית לאלטרנטיבות. המערכת מעניקה לבודקי תוכנה ומתכנתים חופש פעולה יעיל. הרוב המכריע של יישומי התוכנה (כמו שרתים, יישומים, מסדי נתונים או שירותי אינטרנט) פרוסים על מערכת ההפעלה לינוקס, לכן זה קריטי שבודקי תוכנה יהיו בעלי ידע וניסיון עם לינוקס.
קורס Bash Scripting 25 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף
Bashהוא למעשה מעטפת Shell מאוד נוחה ויעילה, שפותחה על ידי אנשי ה gnu והיא למעשה ה Shell ברירת מחדל במערכות ה Linux/gnu ומהווה בסיס חיוני למערכת. כמו כל Shell נורמלי, היא כוללת במקביל למערכת חזקה של פקודות, גם שפת סקריפט קלה אך מאוד יעילה.
קורס פייתון - Python 90 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף
בקורס זה נתמקד ב- פייתון 3, במטרה לספק את הידע והניסיון הדרושים לתכנות יישומים בתעשייה מונחת עצמים. נלמד כיצד מפתחים תוכנה באמצעות פייתון. אתם תלמדו טכניקות וכלים המתאימים לפיתוח עם שפת פייתון. נלמד תכנות ברמה מקצועית וגבוהה, המתאימה לחברות ההייטק. מדובר בקורס מאוד מעשי שאיתו נעשה גם שימוש בכרטיסי פיתוח.
שפת Python בימים אלו נחשבת לאחת משפות התכנות הפופולריות והמבוקשות ביותר בתעשיית ההייטק. הפופולריות של שפת תכנות זו והשימוש הנרחב שלה בתעשייה במגוון רחב של פרויקטים הופכים את לימודי פייתון לאחד מקורסי התכנות המבוקשים ביותר שכן הביקוש הוא גדול, תחומי התעסוקה מגוונים ובהתאם לכך יש כדאיות גדולה בבחירת שפה זו להתמקצעות בדרך לקריירה מתגמלת עם עתיד מקצועי מפותח.
קורס Networking 40 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף
תקשורת מחשבים ברמת CCNA - קורס זה מעניק ידע נרחב בתחום התיאורטי ובתחום המעשי בהתקנה, תחזוקה, הגדרה, הבנה בנתבים ומתגים, תפעול, תיקון רשתות והיכרות עם פרוטוקולי IP.
היכרות עם מושגי מפתח והמכשירים ברשתות מיתוג מנות, היבטים של LANs \ WANs, המבנה והתפקוד של ארכיטקטורות ופרוטוקולים של הרשת.
קורס GIT (Version Control) 25 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף
מערכת לניהול גרסאות מבוססת קוד פתוח, כלי לשמירת גרסאות של הקוד שלך ותהליך פיתוח תוכנה. מטרת המערכת היא לעזור למפתחים לנהל את הקוד, ולעקוב אחר שינויים בקבצי התוכנה. המטרה היא לייעל את התהליכים במהירות.
בקורס זה תלמדו את תכונות הליבה של Git , זרימת עבודה ודרכים שונות לבטל שינויים או לשמור מספר גרסאות של פרויקט וכיצד לשתף פעולה עם צוותים אחרים והמפתחים. הקורס הוא עבור מתכנתים שרוצים לדעת איך להשתמש בתוכנה, ניהול נכון של גרסאות קוד, פיתוח בצורה הטובה והמתאימה ביותר למפתח ועוד.
CISO Courses
קורס Cyber Security Fundamentals 20 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
במהלך הקורס, הסטודנטים ישתלבו לתוך עולם הסייבר באופן תיאורטי ומעשי. תפקידי איש הסייבר, שכבות הגנה, ופרצות נפוצות יהיו חלק מהחומר. הקורס יעניק את נושאי הלימוד של המסלול המלא להכשרת אנשי סייבר, יעניק ידע ההכרחי לעבודה בענפי ההייטק הדורשים אבטחת מידע. הקורס פתוח לבעלי רקע קודם במחשבים, המעוניינים בהסמכה בינלאומית.
קורס Cyber Networking Infrastructure 60 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
התשתית הסייברית מספקת את היסודות הטכנולוגיים הקריטיים לתקשורת מולטימדיה, פעילות מרחוק, אחסון בענן, תקשורת מתקדמת בין מכשירים (IoT), אבטחת מידע ועוד. תחום זה משפיע על תחומים רבים בחיי היום-יום ובתחום העסקים.
קורס Cyber Security in Web Servers and Applications 30 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
אמצעי אבטחת סייבר להגנה על שרתי רשת ויישומים הם חיוניים בעולם הדיגיטלי. הגנה על נתונים רגישים, מניעת גישה לא מורשית והבטיחות של פעילות הארגון הם חלק מרכזי באבטחת הנכסים המקוונים החשובים הללו. בקורס תלמדו איך מגנים מפני איומי סייבר משתנים ושומרים על תפקוד ראשי, כולל חומת אש חזקה ועדכוני אבטחה תדירים. בשביל להגן מול איומים משתנים ולשמור על תפקודם של שרתי רשת ויישומים, נדרש גישה מרובה-שכבתית.
קורס Cyber Security in IOT, SCADA and Embedded Systems 25 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
אבטחת הסייבר ברשתות ה-IoT, במערכות SCADA ובמערכות מוטבעות היא תחום בלתי נפרד המתעסק באתגרי האבטחה והחשיפות הנובעים מבעיות ושוליות במכשירים מקושרים, במערכות בקרה תעשייתיות ומכשירים משולבים ביישומים שונים. כל מכשיר מחובר מהווה נקודת כניסה אפשרית לאיומי סייבר, ובלי פתרונות מתאימים, ניתן לנצל את המכשירים הללו לצורך גישה לא מורשית לרשתות או לגניבת מידע רגיש. מערכות SCADA, המנהלות ומנטרות תשתיות חיוניות בתחומים כמו אנרגיה, מים וייצור, נמצאות גם כן במצב הגנה נגד התקפות סייבר שיכולות לעצור את העבודה ואפילו לגרום נזק פיזי.
קןרס Cyber Security in Cloud Computing & Virtualization 25 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
אבטחת סייבר בתחום מחשוב ענן והווירטואליזציה היא נושא מרכזי בעולם הטכנולוגיה. בגלל עלייה משמעותית בשימוש בשירותי הענן והווירטואליזציה, נחלשות גבולות האבטחה הפיזית, ולכן ידע מתקדם באבטחה הוא חיוני להגנה על הארגון והרשתות. אבטחת סייבר של מחשבים וסביבות וירטואליות, מתמקדת באתגרים הייחודיים הנובעים מהתפשטות הטכנולוגיה הזו. נגיעות למידע מרחוק, שמירה על הפרטיות, ניטור וזיהוי של איומים מתקדמים הם חלק מהאתגרים המרכזיים שמתחייבים פתרונות מתקדמים באבטחת הסייבר בענף זה.
קורס Identifying Cyber Security threats to an organization 30 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
זיהוי איומים בתחום הסייבר הוא חשוב במיוחד לאבטחת כל ארגון. התגובה המהירה לתקיפות והיכולת לזהות איומים מתקדמים הם חלק מהאסטרטגיה הכוללת להגנה על מידע ומערכות. זיהוי מוקדם של פעילות חשודה ברשת יכול למנוע נזקים רבים ולשמור על התפקודיות. אנו נשתמש בכלים וטכניקות שונות לזיהוי התנהגויות לא רגילות, פעולות מפריצות וניסיונות גישה למידע בלתי מורשה. החשיפה לסכנות אפשריות מאפשרת לנו לפעול לפתרון במהירות ולהבטיח אבטחת סייבר מיטבית.
קורס Incident Response and Accountability 20 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
ניהול תגובה לאירועים ואחריות בתחום אבטחת מידע הם חלק מרכזי בקורס. המשתתפים ילמדו איך להגיב ביעילות לאירועי אבטחה, כולל זיהוי, תגובה, ניתוח, ושחזור. ישנה הדגשה על פרוטוקולי פעולה במצבי אסון וכיצד לשדרג את תהליך האבטחה על מנת להבטיח את עמידות המידע ואת הגנת הארגון. הסטודנטים יחקרו את הנגיעות המשפטיות, התוויות החשובות והאחריות הארגונית בהתמודדות עם אירועי אבטחה, כמו גם כיצד לפתח תוכניות מניעה ופעולה להתמודדות עם איומים מתמשכים.
קורס Information Security Governess 25 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
שלטון אבטחת מידע הוא מסגרת מוקפת שמבטיחה את הגנת הנתונים הרגישים של הארגון בצורה אפקטיבית. התהליך כולל הגדרת מדיניות, הנחיות לניהול סיכונים, הקמת תפקידים ואבטחת התקנים. אסטרטגיה של שלטון אבטחת מידע מיושנת, דורשת התחייבות, מנהיגות, תקשורת ברורה, ניתוח סיכונים ומעקב מתמיד. סידור מטרות אבטחתיות עם מטרות עסקיות, תורמת לאבטחה מלאה ומבטיחה גישה פרואקטיבית למידע. על ידי הקמת מבנה שלטוני חזק, ארגונים יכולים להגן על נכסיהם, לשמור על אמון ולהסתגל לאיומי סייבר המשתכללים יום יום.
קורס CISO Roles & Responsibilities 40 שעות אקדמיות ok-full-icon מסלול מקיף ok-standard-icon מסלול מקוצר
הקורס "תפקידים ואחריות של CISO" חוקר את תפקיד המנהל הראשי לאבטחת מידע (CISO) בארגונים. הסטודנטים ילמדו על תפקיד המנהל האחראי לאבטחת המידע, כולל ניהול מרכזי של מדיניות האבטחה, ניתוח איומים וסיכונים, תכנון וניהול תוכניות אבטחה, וגיבויים במצבי אסון. הקורס מסייע להבין את האחריות הארגונית בנוגע לאבטחת מידע ואת הקשר בין CISO ובין הנהלת הארגון. הסטודנטים ירכשו ידע מעמיק על דרישות ההגנה וההתמודדות עם איומים מתקדמים, חוקיות, תכנוני בטיחות ועוד.

בני כהן
מנכ"ל ומייסד Real Time Group

  • בעל תואר שני בהנדסת תקשורת M.Sc
  • תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה (BScTE)
  • מרצה וראש קורס סייבר ואבטחת מידע ב-RT-Group בעל ניסיון של מעל 20 שנה בפיתוח מערכות תוכנה/חומרה ומתוכם 6 שנים בתעשיית הסייבר.
  • מומחה בבדיקות חדירה ובהדרכות בארץ ובעולם, בביצוע בדיקות חוסן (PT) לחברות ביטחוניות וכן חברות Enterprise המובילות בתעשייה.

teacher-image-בני-כהן

תנאי קבלה

  •  רמה בסיסית של אוריינות דיגיטלית, על מחשב המריץ Windows.
  •  אין צורך בידע או ניסיון קודם באבטחת סייבר \ Networking.
  • ניסיון בהטמעת סקריפטים - יתרון.
  • ראיון אישי.

למי מתאים קורס CISO

  •  סטודנט ללא ניסיון המעוניין לעבוד כ-Chief Information Security Officer (חייב לעבור גם את החלק הראשון - קורס כלי פיתוח תוכנה)
  •  מנהלי מערכת \ Linux המעוניינים לשדרג את כישוריהם
  •  אנשי אבטחת מידע \ אדריכלים \ מנהלים \ קצינים
  •  נאמני אבטחת מידע במשרדי הממשלה

תהליך הלימוד

תהליך הלימוד צעד ראשון
תהליך הלימוד צעד שני

תעודות גמר והסמכות

דרישות לזכאות תעודת גמר
  • השתתפות לפחות 80% משעות המסלול
  • הגשת פרויקט הגמר / מבחן מסכם בציון 70 ומעלה
  • חובת הגשת מטלות הקורס לרבות תרגילים, עבודות בית, ופרויקטים
המסלול מכין הן לתעודות הבינלאומיות והן לתעודות הבכירות:
  • הסמכת CISM הבינלאומית הניתנת על ידי ארגון ISACA
  • הסמכת CISSP שניתנה על ידי ארגון ISC2
בסיום קורס (Chief information security officer (CISO תוענק תעודת גמר מטעם RTG.
תעודת בוגר/ת Real Time College מוכרת בתעשיית ההייטק הגלובלית ונחשבת מקצועית.
אנו עובדים בשיתוף עם משרד העבודה והרווחה.
אישור ההכרה ופיקוח הניתן ע"י משרד הכלכלה למכללת RTG בתחום. מספר מגמה 3463.

למה ללמוד איתנו

שיעורים פרטיים
פיתוח פרויקטים
השמה להייטק
קורס חוזר
שכר הלימוד
השיעורים מוקלטים

תהליך ההשמה להייטק

תהליך השמה צעד ראשון
תהליך השמה צעד שני
תהליך השמה צעד שלישי

השמה בחברת הייטק

teacher-image- ליווי  מלא עד לראיון העבודה והשמה בחברת הייטק -

ליווי מלא עד לראיון העבודה והשמה בחברת הייטק

לקראת סיום הלימודים (80%) סטודנטים בעלי ציון מעל 70 מתחילים התמחות מעשית אצלנו במחלקת פיתוח ומשתלבים בצוות הפיתוח.

אלו בעלי ציון נמוך מ 70 יבצעו בחינה נוספת ובמידת הצורך יחזרו על הקורסים הרלוונטיים שוב ללא תשלום נוסף.

לקראת 90% מהקורס, תוך כדי התמחות מעשית מתחילה העזרה בהשמה, צוות HR שלנו ילווה אתכם בתהליך ההשמה, נכתוב יחד איתכם את קורות החיים ונכין את תיק עבודות שיצטרף אליו.

נאמן אתכם לראיונות עבודה טכניים (באמצעות צוות פיתוח) + ראיונות עבודה אישיים (באמצעות מחלקת HR).

כל סטודנטים המעוניינים יקבלו ליווי מלא עד להשמה בהייטק, קיימת אופציה לסטודנטים מצטיינים להשתלב ב Real Time Group כחלק מהצוות הפיתוח.

המטרה שלנו היא להעניק לכם את הידע והניסיון ולדאוג לכניסתכם החלקה לעולם ההייטק.

בואו ללמוד ולעבוד איתנו בתעשיית ההייטק.

שכר לימוד

אתה יכול לשלם את שכר הלימוד שלך מראש באמצעות תשלום עצמי, תשלום מעסיק או סיוע ממשלתי.

ישנן אפשרויות רבות של הלוואות אישיות שתוכלו לחקור ולשאול

מלגות זמינות לחיילים משוחררים ואזרחים ותיקים.

חיילים משוחררים ואזרחים ותיקים יכולים לגשת ל הטבות ומלגות מסוימות

חוות דעת סטודנטים

Click to Load
Click to Load
Click to Load

שאלות ותשובות נפוצות

  • מתחילים בעולם הטכנולוגיהסייבר ללא ידע מוקדם.
  • בעלי רקע טכני באבטחת רשת של ווינדוס או לינוקס, מנהלי מערכות, אבטחת מידע.

מסלול ההכשרה מתקיים בסניף תל אביב: רחוב נחלת יצחק 32, תל אביב-יפו. יש תחבורה ציבורית נוחה, ליד תחנת רכבת השלום- תל אביב, חנייה קרובה ועוד.. אנו מלמדים באופן היברידי בהתאם להנחיות הממשלה. צרו איתנו קשר למידע נוסף

מאמרים בתחום ההייטק

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group