קורס Java אונליין

עודכן לאחרונה: 24 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

הקדמה לקורס Java אונליין

את קורס ג'אווה אונליין רבים שרוצים להיכנס לעולם ההייטק עושים בתחילת דרכם. מתכנתים, מפתחי אפליקציות ואתרים, בודקי תוכנה QA ואוטומציה, כולם ככולם משתמשים בשלב זה או אחר בשפת ג'אווה.

Java היא שפת תכנות שיצאה בשנת 1995 ועדיין בשימוש נרחב כיום, יש יישומים רבים, כולל פיתוח תוכנה, יישומים ניידים ופיתוח מערכות גדולות. הכרת Java פותחת הרבה אפשרויות המפתחים

למען האמת, ההערכה היא כי ישנם למעלה מ-10 מיליון אנשים בעולם שמשתמשים בשפה באופן תדיר והיא נחשבת לפופולרית ביותר.

מה שהופך אותה לכל כך שימושית היא המהירות והניידות שלה, והעובדה שהיא מאד קלילה למשתמש. לימודי תכנות ג'אווה כמו כן גם שפת פייתון חשובה גם כדי ללמוד שפות אחרות.

שפות אלו מהוות את בסיס התכנות ודרכן ניתן ללמוד ולסגל דרכים מהירות ויעילות ללמוד תוכנה.

למה מומלץ ללמוד קורס java אונליין

בעוד ניתן ללמוד שפות תכנות כחלק מתארים באוניברסיטאות ובמכללות, ניתן לראות בשנים האחרונות מגמת שינוי בהכשרה בה בוחרים מתכנתים רבים.

במקום לבזבז זמן רב בקורסים אקדמיים שמטרתם לצבור נקודות ו"להעשיר את הידע", מקצועות כמו תכנות או בדיקות תוכנה מצריכות בעיקר תרגול רב ומדויק בכתיבת קוד.

Java נחשבת לאחת משפות הקידוד הפופולריות והמבוקשות ביותר כיום. מכיוון ש-java היא שפה מגוונת למדי, ניתן להשתמש בה למגוון רחב של מטרות כגון פיתוח אפליקציות לנייד או אפליקציות אינטרנט והיא אף משמשת בפיתוח משחקים וניתוח נתונים.

כמות גדולה מהחברות והחברות הגדולות בעולם משתמשות ב-Java כמכשיר מפתח ושכיחותה בתעשייה היא עצומה. סביר להניח ש-java תישאר אחת משפות הקידוד הפופולריות בעתיד הקרוב, כך ששליטה בה יכולה להיות דרך טובה לפתוח הזדמנויות עבודה כמפתחים.

מדובר בשפת תכנות  שנחשבת קלה יחסית להבנה וללמוד בהשוואה לשפות קידוד אחרות. למי שאין לו ניסיון קודם בקידוד, Java יכולה להיות מקום טוב להתחיל בו.

בהתאם, סטרטאפים רבים, חברות הייטק גדולות ואפילו התעשייה הביטחונית כבר מתחילים לשנות את דרישות הסף לעבודה.

תארים כגון הנדסת תוכנה ומדעי המחשב הופכים פחות רלוונטיים, ואותם מחליפים מוסדות לימוד כגון מכללת RTG - המתמחים בהכשרת מתכנתים מקצועניים שצברו שעות תכנות רבות בלימודיהם.

מכללת RTG מציעה קורסי תוכנה כמו java  או C++, וגם מסלולים ארוכים יותר במהלכם ניתן ללמוד מספר שפות וגם מתודות לניתוב ביניהן.

רקע היסטורי על JAVA

Java היא טכנולוגיה מבוזרת שפותחה על ידי ג'יימס גוסלינג, פטריק נאוטון וכו', Sun Micro System פרסמה הרבה כללים עבור Java וכללים אלו יושמו על ידי JavaSoft Inc, ארה"ב בשנת 1990.
השם המקורי של ג'אווה היה OAK (שזה שם עץ). בשנת 1995, OAK שופץ ופיתח תוכנה בשם Java (שזה שם זרעי קפה).
Java שוחררה לשוק בשלוש קטגוריות J2SE (Java 2 Standard Edition), J2EE (Java 2 Enterprise Edition) ו-J2ME (Java 2 Micro/Mobile Edition).

איפה משתמשים ב-Java?

רוב הארגונים משתמשים בג'אווה בצורה כזו או אחרת. תחומים ניתן לכסות על ידי Java:

  • אפליקציות אנדרואיד -  ג'אווה היא עדיין השפה בפועל עבור אפליקציות אנדרואיד, אשר הופכת אוטומטית מאגר גדול של מפתחי ג'אווה למתכנתי אנדרואיד. בעוד אנדרואיד משתמש ב-Android SDK במקום JDK, הקוד עדיין כתוב ב-Java.
  • מוצרי תוכנה - מלבד Hadoop ו- Apache Storm שהוזכרו כבר, ג'אווה שימשה ליצירת Eclipse, OpenOffice, Gmail, Atlassian ועוד.
  • תוכניות פיננסים- Java משמשת הן בצד השרת והן בצד הלקוח לבניית אתרים אמינים, מהירים ופשוטים. זוהי גם שפה מועדפת עבור הדמיות נתונים ומידול.
  • מערכות נקודות מכירה - עסקים רבים משתמשים ב-Java כדי ליצור מערכות PoS מכיוון שהם בדרך כלל דורשים עצמאות פלטפורמה ומאגר כשרוננות עצום.
  • יישומי מסחר - Murex, תוכנית ניהול בנק פופולרית לקישוריות קדמית ואחורית כתובה ב-Java.
  • תוכנות ביג דאטה. Hadoop כתוב בג'אווה. סקאלה, קפקא וספארק משתמשים ב-JVM. כמו כן, Java מעניקה  גישה לטונות של ספריות בדוקות, מאפי באגים וכלי ניטור.

תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group