קורס JAVASCRIPT למתחילים

עודכן לאחרונה: 20 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

מהי שפת JAVASCRIPT?

שפת ג'אווה סקריפט (JAVASCRIPT) היא שפת תכנות שנוצרה בשנות התשעים והיום עומדת בבסיסם של מיליוני אתרי אינטרנט ואפליקציות. השפה מרחיבה את שפת HTML ומאפשרת ליצור יישומים מתוחכמים, תקשורת מהירה עם צד השרת, פיצ'רים אינטראקטיביים ועדכון תוכנה על פי פעילות המשתמש. שפת JS היא שפה מבוקשת מאד, ומתכנתים שרוצים להיות רלוונטיים, חייבים להתמקצע בכתיבתה.

קורס JAVA למתחילים

מכללת ריל טיים מציעה קורסי הכשרת תכנות רבים, וביניהם את קורס ה- JS המבוקש. הקורסים מתאימים לאנשים חסרי רקע בתכנות, וכמותם גם למתכנתים שרוצים להתמקצע ולשפר את יכולותיהם. קורס ג'אווה סקריפט אונליין הוא קורס שאורכו 100 שעות אקדמיות הנפרשות על פני שני מפגשים שבועיים לאורך שלושה חודשים. במהלך הקורס, הסטודנטים למדים כיצד לתכנת, לאתר באגים, לפתור תקלות, להשתמש בספריות לקיצור תהליכים ולייצר ספריות משלהם. במהלך הקורס, נלמד גם להשתמש בספריית JQUERY אשר מסייעת רבות בקיצור וייעול תהליכים לכתיבת קודים קצרים ואפקטיביים יותר. מי שרוצה להרחיב את רמות התכנות שלו, יכול להירשם לקורסי ההמשך וביניהם ANGULAR ,CSS, ו- NODEJS.

שפות תכנות רבות

מלבד קורס JAVASCRIPT למתחילים יכולים הסטודנטים להתמקצע בקורסים נוספים במקביל בשפות כגון C, C++, ג'אווה ופייתון. המסלולים המלאים של מכללת ריל טיים להכשרת מתכנתים כוללים בתוכם מגוון רחב של שפות. תוכנית הלימודים שמה דגש רב על שילוב שפות אלה לצרכים שונים ועל הבנה כיצד להשתמש בכל אחת מהן בצורה היעילה ביותר.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group