מדריך שפת C++ למתקדמים

עודכן לאחרונה: 20 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

הקדמה

מדריך C++ מתקדם יכול להיות יעיל מאד בעבור מי שרוצה לקבל מושג על יכולותיה של השפה ועל השימושים בה.

הוא גם יכול להיות שימושי לחידוד מסרים או ריענון בעבור מתכנתים שלא תכנתו זמן רב וצריכים להסיר חלודה. מדריכי שפות הם באופן כללי נחמדים וקלילים לקריאה, אבל הם אינם מחליפים לימודים מקצועיים. ישנו פער מהותי בין היכולת שלנו להבין חומר תיאורטי ובין היכולת שלנו ליישם אותו בשטח.

במיוחד כשמדובר בשפות קוד, ועוד יותר כשמדובר בשפות כגון C++, מתכנתים למדים רק דרך תרגול ודרך משוב איכותי ממרצים מומחים המלמדים מניסיונם- מטעויותיהם ומהצלחותיהם.

מדריך C++ מתקדם

ראשית, בטרם לומדים שפה כגון C++, צריך לזכור שהיא שפה שנבנתה על בסיס שפת C, ועל מנת שנוכל ללמוד ולכתוב בה, אנחנו חייבים להיות מסוגלים לכתוב קוד בשפת C. אחרי עשרות שנים בהן השפות קיימות, פותחו שיטות למידה המאפשרות ללמוד שפות כגון C בזריזות יחסית, ולאחר קורס של ארבעה חודשים במכללת RTG, ניתן לגשת לקורס C++ מתוך הבנה עמוקה יותר של עולם התכנות. קורס C++ אונליין במכללת RTG הוא קורס במתכונת של 90 שעות אקדמיות והוא מתפרש על פני חודשיים וחצי של שני מפגשים מדי שבוע.

מסלולי המכללה

מלבד הקורסים הספציפיים בהם ניתן ללמוד פייתון אונליין, ושפות נוספות כגון ג'אבה וC++, מכללת ריל טיים גיבשה גם מסלולים ייעודיים להכשרות מקצועיות ייעודיות. מטרת המסלולים היא לאגד מספר רב של שפות וכלים טכנולוגיים נוספים לכדי תוכנית שבסופה הסטודנטים יצאו עם מקצוע שלם ביד.

הלימוד במסגרת מסלול מאפשרת לסטודנטים להבין תהליכים רחבים יותר, ולחבר בין יכולות שונות אותם הם רוכשים בקורסים. בין המסלולים ניתן למצוא את מסלול מתכנתי ה- FULL STACK, מסלול הסייבר ואבטחת המידע ומסלול בודקי התוכנה.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group