פיתוח בשפת פייתון

עודכן לאחרונה: 12 ספטמבר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

קורס פייתון – הדרך להקפיץ לנו את השכר!

כשמדברים על רכישת ידע מעשי באמצעות לימודי קורס פייתון, לא מדובר ב"עוד" שפת תכנות; פייתון היא השילוב החשוב בין ידע נדרש והכרחי לתפקידי מפתח, שפת תכנות מבוקשת וכמובן אפשרויות השדרוג התעסוקתי שלנו בהייטק. כן, כולל השכר שלנו, בעיקר השכר שלנו…

את מהות יתרונות שפת הפיתוח של פייתון פגשנו במדריך ההיכרות אתה, כמו גם שפת השימושים הנלמדים במהלך קורס פייתון. כעת, נשאל את עצמנו את שאלת המיליון, תרתי משמע: עד כמה משדרגים לימודי שפת פייתון את השכר שלנו?

הביקוש למפתחי פייתון

המחסור במפתחי תוכנה בתעשיית ההייטק ידוע והוא חלק ממגמה קיימת בשנים האחרונות. המחסור מעלה באופן טבעי את הביקוש לתפקידים אלו, ומכאן גם ללימוד קורס פייתון. בהתאם לכך, גם את שכרם של מפתחי התוכנות השונות. יחד עם זאת, פייתון רשמה בשנים האחרונות את הקפיצה הגדולה ביותר בטבלאות השכר מבין המפתחים.
שימושים רבים לפייתון במגוון מקצועות בהייטק וכיוצא בזה יש ביקוש נרחב מצד חברות ההייטק למפתחים בעלי ניסיון מעשי וידע מקצועי בפיתוח פייתון. מטבע הדברים השכר למפתחי פייתון גם הוא גבוה ביחס לתחומים אחרים בהייטק ועל כך נרחיב בהמשך המאמר.

חשוב להבין כי מעבר לתגמול כלכלי למפתחי פייתון יש בסיס איתן להמשך פיתוח הקריירה בהייטק שכן הם יכולים לעבוד במספר תחומים וללמוד מקצועות נוספים אשר מתבססים על שפת פייתון וספריות הרחבה נוספות של פייתון לתחומים השונים. ידע בפייתון מביא איתו גם תגמול כלכלי בדמות שכר גבוה למפתחי פייתון וכמו כן בטחון תעסוקתי ואפשרויות מגוונות לפיתוח קריירה בהייטק

 

למה דווקא פיתוח בפייתון?

שפת פייתון נשענת ומבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית – טכנולוגיה שנמצאת איתנו בכל מקום, בזירה המקומית והבין-לאומית, החל מפיתוח אפליקציות, אתרים, ספוטיפי, אינסטגרם ועד לתפעול מכונות אוטונומיות. אם נבחן למשל את העבודה עם מאגרי Big Data (המבוססת על שפת פייתון) הרי שכמעט כל ארגון וחברה עברו לתלות אבסולוטית בהם. למעשה, פייתון שואבת את הפופולריות שלה מעצם השכיחות בשימוש בה; היא פשוט נמצאת כמעט בכל מקום.
מכיוון שכך, היא הפכה לחלק אינטגרלי מדרישות סף לתפקידים בכירים בענף. שפת הפייתון הפכה לחובה בתפקידי מפתח רבים, ולאו דווקא רק בגזרת הרואים עצמם בעתיד כמפתחי פייתון. למשל, אם ניקח אנשי הייטק שאינם מוגדרים בתפקידם כמפתחי פייתון, כמו: אנשי ה- DevOps או אנשי Data Analysis, המיומנות המקצועית השוטפת שלהם מחייבת אותם לשליטה אבסולוטית בטכנולוגיה הנרכשת קורס Python . עבורם, זהו אמצעי הכרחי להמשך התמקצעות בתחומים.

יש לנו אם כך, שילוב מושלם של אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר (אם לא הפופולרית ביותר) בתעשייה, עם המחסור והביקוש הכללי למפתחי תוכנה. השילוב הזה מייצב את הידע הנרכש בקורס כמקפצת שכר משמעותית ביותר בתפקידי מפתח בתעשייה.

שכר מפתחי פייתון

עוד לפני שהחלה תקופת הקורונה, ובהתאם למחסור ולביקוש מפתחי פייתון, עמד שכרם בראש טבלת שכר מקצועות התוכנה! דווקא בעת כזו, נשארו הביקוש ודרגת השכר של אנשי פייתון בראש הרשימה, כשהם אף רושמים עליית שכר נוספת ומדורגת, שמשקפת את העלייה החדה בשכרם בשנים האחרונות.
נכון לתקופה זו, שכרם של מפתחי פייתון נע בין 32,000 – 33,000 ₪.

בהתאם להיצע היחסית קטן של המשרה, שכר זה צפוי לגדול עוד יותר בעתיד הקרוב. אמרנו שפייתון נמצאת בכל מקום?

תפקידי מפתח בתעשייה, כמו: סייבר, פיתוח Web, עיבוד נתונים ובדיקת רשתות – הם רק חלק מאפשרויות ההשמה של מפתחי תכנות פייתון, והנה לנו עוד סיבה למיקום ולמיצוב הגבוה של "כמה חשוב שיהיה לנו ידע נרכש בפייתון" כגורם שמשפיע על השכר שלנו בתחום זה. העבודה ששפת הפיתוח פייתון היא אחת משפות התכנות הפופולריות בהייטק בימים אלו משחקת לטובתה בנושא תגמול המתכנתים. חברות רבות מחפשות מפתחי פייתון בעלי ניסיון מעשי ומוכנות לשלם משכורות יפות מאוד לאנשי פיתוח מהמעלה הראשונה.

העבודה שפייתון משמשת למגוון רחב של שימושים כגון: סייבר, פיתוח אוטומציה, פיתוח מערכות משובצות מחשב, פיתוח ווב, ניתוח מידע עסקי ועוד נותנת לבעלי ידע בשפה זו מגוון אפשרויות לפיתוח קריירה בהייטק.

 

היכן ללמוד פייתון?

אז הבנו שלימוד פייתון הוא רכיב משמעותי ביותר לשדרוג השכר שלנו. השאלה היא: אם יש ביכולתנו ללמוד עצמאית קורס תכנות פייתון אונליין, מדוע לא לעשות זאת?
התשובה מן הסתם זהה למענה של אדם שיישאל: "האם אתה מעדיף לרכוש ידע בצורה טובה או בצורה אבסולוטית"?
אין ספק שלימוד עצמי באמצעות הרשת של מהות שפת פייתון ושימושיה – מעשיר את הידע שלנו, אבל כשמדובר באמצעי כל כך חשוב בארגונים ובחברות, אין תחליף לקורס מקצועי במכללה. מדוע? מכמה סיבות:
ראיון העבודה – מבחינת המגייס שרוצה בארגון שלו את הטוב ביותר, אדם שלמד קורס פייתון אונליין בצורה עצמאית אינו עומד באותה נקודת פתיחה בהשוואה למועמד שלמד פייתון בקורס מקצועי ומקיף
הידע הנרכש – ידע תאורטי הנרכש באופן עצמאי אינו עולה בקנה אחד מול ידע פרקטי מקיף, תרגולים מעשיים ולבסוף מבחני הסמכה המועברים בצורה פרטנית בלמידת קורס מקצועי
המנחים – לימוד פייתון חינם המועבר באינטרנט למעוניין בכך, מועבר אומנם ע"י מי שעבר, חווה ואולי הוכשר בשפת פיתוח פייתון, אך הדבר אינו דומה לאדם שהתמחותו, הכשרתו ומצוינותו מתמקדים ספציפית בהכשרה ממוקדת של הבאים ללמוד פייתון

לימודי פייתון – Real Time College

מצוינות מקצועית, ידע תיאורטי לצד ניסיון פרקטי נרכש המתבצע לרוב במעבדות המכללה, תפישת מנחי פייתון כטובים ביותר שמהם ניתן ללמוד את הנושא.
נסכם ונאמר: אין קיצורי דרך בדרך לשדרוג השכר שלנו. קורס מקצועי הנלמד ונרכש באמצעות מכללה ומוסד המיומנים בכך – הוא צעד חשוב והכרחי לשילוב ולצמיחה התעסוקתית והכלכלית שלנו בענף ההייטק. רוצים לדעת עוד על השדרוג שלכם באמצעות קורס פייתון?

למידע נוסף וייעוץ לימודים השאירו פרטים בטופס המצורף. בואו ללמוד ולעבוד אתנו!


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group