קורס Full Stack web developer online

עודכן לאחרונה: 8 נובמבר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

בעבר, שיטת העבודה הנפוצה בפיתוח אתרי ווב הייתה שיטה אשר מפרידה את הפיתוח לשתי סביבות עבודה - צד לקוח וצד שרת.

מפתחי צד השרת היו משתמשים בכלים ספציפיים המתאימים ל"מאחורי הקלעים" של אתרי הווב - איסוף נתונים, עבודה עם שרתים וכו'.

מפתחי צד הלקוח תפסו את הצד השני ועסקו בכל מה שנוגע לחזית האתר, למקומות שבהם הגולש מגיע לממשק עם התוכנה - החל מאינטראקטיביות ועד לעיצוב.

היום, אנחנו עדים לעלייתה של תפיסה חדשה, הלוא היא תפיסת ה- FULL STACK. תפיסה זו סותרת את הגישה הישנה, ומציעה סביבת עבודה שמאחדת בין שני הצדדים, במטרה לקצר את התקשורת ביניהן ואת זמן ההמתנה שבין מרכיבי הפיתוח השונים.

Full Stack לימודים און ליין

מפתחי פול סטאק נדרשים להכיר כלים רבים יותר ממפתחים של צד שרת או צד לקוח. בעצם, מדובר באנשים שיודעים לתת מענה מקצה לקצה, ועל כן, כל עבודתם נעשית מתוך מחשבה כוללת על כל מרכיבי התוכנה. חברות שעובדות עם מפתחי פול סטאק מצליחות להגיב במהרה לתקלות, מתוקף העובדה שהמפתחים שלהן בקיאים בשפות קוד רבות יותר.

לימודי Full Stack developers ניתן לעשות במכללת RTG, במסלול המשלב בתוכו קורסים ללימודים מהבית יחד עם קורסים ללמידה פרונטלית ממרצים מומחים. במהלך הלימודים הסטודנטים למדים שפות קוד וכלים טכנולוגים רבים, וכן, שיטות עבודה המתאימות לפיתוח פול סטאק.

מסלול פול סטאק במכללת RTG

הכשרת המפתחים בנויה מתוכנית של 715 שעות אקדמיות אותן ניתן לעשות במתכונת בוקר מרוכזת, או במתכונת ערב פרוסה. הסטודנטים נהנים מלמידת ידע תאורטי מרתק, תרגול מעשי מאתגר וסטאז' במעבדות החברה או בפרויקטים איתן משתפת פעולה קבוצת RTG. את כל התהליך מלווים מרצים אשר הינם אנשי מפתח בתעשיית ההייטק הישראלית.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group