היתרונות בלימודי Machine Learning

עודכן לאחרונה: 12 ספטמבר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

מאשין לרנינג הוא תחום שקיים כבר כמה עשרות שנים, אך בשנים האחרונות עולם הטכנולוגיה שם את פעמיו בתחום זה.

מדובר בעצם בתחום מעולם הבינה המלאכותית, שעוסק בפיתוחם של אלגוריתמים המאפשרים למחשבים ללמוד מתוך דוגמאות ולהצליח בעצמם לייצר חישובים מורכבים ומסובכים אותם לא ניתן לכתוב בקוד.

כך לדוגמה, ניתן ללמד מחשבים לסנן תוצאות לא רלוונטיות, לאסוף נתונים, או לעבד מידע לכדי מסקנות סטטיסטיות. בעידן של גלובליזציה, בו שימוש באפליקציות נעשה על ידי משתמשים רבים מכל רחבי העולם בו זמנית, מאשין לרנינג הוא מוטיב מרכזי בפיתוחן של תוכנות במטרה להתמודד עם המידע הרב הזורם בתוכן.

קורס למידה מאשין לרנינג

אנשי מאשין לרנינג הפכו מבוקשים מאד בשנים האחרונות, ועל כן משכורות של מפתחים עם ידע זה הן גבוהות במיוחד - תוך מספר שנים הם מגיעים לרמות שכר של שלושים אלף שקלים ויותר. תחום המאשין לרנינג הוא תחום שמצריך ניסיון וידע קודם בתכנות, והלימודים מיועדים בעבור אנשי מקצוע שרוצים להתפתח אל תוך התחום המרתק והמשגשג הזה. 

קורס Machine Learning במכללת RTG הוא קורס שאורכו 525 שעות אקדמיות ואותו מבצעים מדי שנה מהנדסים, מפתחים ובוגרי מכללות ואוניברסיטאות. במהלך הקורסים למדים הסטודנטים כיצד לייצר אלגוריתמים ייחודיים שמקנים למחשבים את היכולת לאסוף ולעבד נתונים בצורה עצמאית.

RT הינה מכללה למקצועות התוכנה והיא הוקמה בשנת 2007 כחלק מהקבוצה הטכנולוגית "RTG". בוגרי המכללה משתלים בחברות סטארט אפ והייטק, בתעשייה הביטחונית וכן בחטיבת הפיתוח של קבוצת RTG, הלוא היא חברה ליזמות טכנולוגיות, ייעוץ ושיתופי פעולה. סגל המרצים במכללה מכיל את כמה מן השמות הבולטים בארץ בתחומי התכנות, הסייבר והאוטומציה, והסילבוסים מתעדכנים כל הזמן במקביל לשוק ההייטק.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group