קורס מיון והתאמה להייטק על חשבוננו

לפני בחירת מסלול לימודים במכללה, אנחנו רוצים לעזור לך למצוא את מסלול הלימודים הכי מתאים עבורך. מכללת Real Time College מציעה קורס מכינה להייטק חינם, שבסופו נעזור לכם להבין מהו התחום לימודים בהייטק הכי מתאים לכם, לאן לנתב את הכישורים שלכם בצורה הנכונה ביותר.

אז איך זה עובד בדיוק?

1. שלב ראשון - ראיון אישי עם יועצת לימודים: זה השלב שבו אנחנו יושבים ביחד ומנסים להבין איזה תחום לימודים הכי מעניין אותך, בהתאם לכישורים וליכולות.  ידע קודם שצברתם במהלך החיים, אם זה מלימודים קודמים, תואר ראשון או שני, או קורסי תעודה שונים, לימודים בצבא וכולי.  רמת השפה באנגלית הכרות עם מחשב - באיזו רמה, האם יש ידע וניסיון בפיתוח ועבודה עם תוכנות פיתוח שונות.

2. שלב שני - התחלת קורס מכינה להייטק: אתם מתחילים את הקורס. קורס המכינה שלנו הוא ממוקד וקצר, נמשך כחמישה ימים בהם נעשה לכם הכרות עם כל מסלולי הלימודים הקיימים.  איך אנחנו מתכוונים לעשות את זה? הקורס יכלול היכרות את הבסיס לנושאים הבאים: פיתוח Python, פקודות Linux, בסיס Networking וארכיטקטורת מחשב.  כמו כן יינתן הסבר מעמיק על ידי מנהלי מחלקות פיתוח Cyber Security, Full Stack, DevOps, Automation, Software QA

3. שלב שלישי - מבדק התאמה למציאת מסלול לימודים: בשלב זה, תעברו מבחן התאמה שיבדוק בפועל את היכולות והידע שלכם במחשבים, תוכנה ושפות פיתוח ומבחן באנגלית.
 
4. שלב אחרון - סיום הקורס - בשלב הזה אתם אמורים כבר להבין ולדעת מה אתם רוצים ללמוד ואתם כבר בחנתם את היכולות שלכם ויש לכם הבנה, מינימלית לפחות של עולם הפיתוח והתוכנה. אם אתם מעוניינים להמשיך ואתם מרגישים מוכנים, עברתם את המבחנים ונמצאתם מתאימים, הסכום ששילמתם עבור המכינה מתקזז מהתשלום עבור מסלול הלימודים המלא.
במידה ולא נמצאתם מתאימים מכל סיבה שהיא, או שאתם לא מעוניינים להמשיך, אין בעיה! תקבלו החזר כספי מלא של התשלום עבור המכינה.
 

*** 250 דמי רישום + 250 למכינה - סה"כ 500 ש"ח

***המכינה תתקיים כל ימי ראשון ושלישי בין השעות 9:30 - 16:30 במתכונת היברידית.

***סך הכל 40 שעות אקדמאיות.

 

 

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group