לימודי תעודה Machine Learning

עודכן לאחרונה: 26 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

הקדמה - Machine Learning

לימודי תעודה בינה מלאכותית הם לימודים אשר קורצים לאנשים רבים מעולם ההייטק. בודקי תוכנה, מפתחים, אנשי סייבר, ישנם לא מעט אנשים שמיצו את תפקידיהם ומחפשים דרכים חדשות להתפתח.

במקום לעשות תואר באוניברסיטה ולבזבז זמן יקר על הכשרה ארוכה, לימודי Machine Learning ו- AI ניתן לעשות במספר חודשים מועט. ודרכם לפתוח דלת לעולם חדש ואינסופי של פיתוחים טכנולוגיים מרתקים. מדובר בתחום שתופס תאוצה, ובשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות כיצד כל הפיתוחים השאפתניים ביותר נשענים על אלגוריתמים מסוגים אלו. החל ממערכות איסוף מידע של הרשתות החברתיות הגדולות בעולם, ועד לפיתוח מכוניות אוטונומיות.

אנחנו נמצאים כעת רק בתחילתו של המרוץ לבינה המלאכותית, למחשבים שמסוגלים להגיע למסקנות מורכבות בעצמם.

לימודי Machine Learning

קורס Machine Learning ו- AI במכללת RTG הם לימודים שמתכונתם היא 525 שעות אקדמיות. מדובר בקורס מעמיק ויסודי הכולל בתוכו עשייה רבה. מעבר לתאוריה, הסטודנטים נדרשים לבצע תרגול רב, ללמוד מתוך מקרים אמיתיים, וליישם את הידע התאורטי בפרויקטים עליהם ייבחנו במהלך הקורס.

את קורס בינה מלאכותית אונליין מלווים מרצים מומחים אשר בעצמם משמשים כאנשי Machine Learning בתעשיית ההייטק. הלמידה מסתייעת באמצעות חומרי עזר. חוברות לימוד, סרטונים לצפייה מהבית ושעות פרטניות עם המרצים, במהלכן הסטודנטים משלימים פערים ומחזקים את הבסיס התאורטי שלהם.

למידה מותאמת לשאיפות הסטודנט

הלמידה במכללת RTG מתבצעת במסלולים מלאים כגון מסלול Machine Learning או מסלול בדיקת תוכנה ואוטומציה. או לחלופין, בקורסים ספציפיים ממוקדים כגון קורסי שפות תכנות (פייתון, ג'אווה סקריפט) או קורסי פריים וורק (אנגולר) וספריות (JQUERY).

בתחילת דרכם במכללה הסטודנטים עוברים ראיון כניסה במהלכו הם מאבחנים יחד עם צוות ההוראה את שאיפותיהם ואת נקודות החוזקה והחולשה שלהם. יחד הם בונים תוכנית לימודים המתאימה לכל סטודנט באופן אישי.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group