כמה עולה קורס Full stack?

עודכן לאחרונה: 26 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

הכשרה של אנשי Full Stack

קורסי פול סטאק מוצעים היום על ידי מספר מוסדות מקצועיים בישראל ומחיריהם של הקורסים נעים בטווח של אלפי ועד עשרות אלפי שקלים.

תחום הפול סטאק הפך כל כך מבוקש בשנים האחרונות, שמתכנתים הבקיאים גם בצד השרת וגם בצד הלקוח מתקבלים לעבודות בתנאים יוצאים מן הכלל וברמות השכר הגבוהות ביותר בשוק. בעולם של אפליקציות ומידע מהיר שצריך להתעדכן כל הזמן, אנשי פול סטאק נחשבי לעמודי התווך של חברות סטארט אפ.

עם זאת, חשוב לזכור שאנשי פול סטאק חייבים להגיע עם כמות רחבה במיוחד של כלים ושפות תכנות בהם הם יודעים להשתמש. על כן, הכשרתם של אנשי פול סטאק אינטנסיבית ויקרה באופן יחסי, אך משתלמת בקריירת תכנות ייחודית ומתגמלת.

מחיר קורס full stack

כאשר ניגשים לבחירת קורס פול סטאק developer, חשוב מאוד לבדוק את סילבוס הקורס ואת התמורה שאנחנו מקבלים בעבור המחיר אותו אנחנו מתכוונים לשלם.

סילבוסים איכותיים הם לאו דווקא סילבוסים מנופחים עם כמות חומר עצומה, אלא הם סילבוסים שמתעדכנים באופן תדיר, ומצליחים להישאר רלוונטיים לתנודות של עולם התוכנה. חידושים טכנולוגיים מתרחשים כל הזמן, ומטרתם של קורסי פול סטאק איכותיים היא להכשיר את הסטודנטים בסל הכלים המדויק ליום יציאתם לשוק העבודה.

קורס full stack מחיר נוגע כמובן גם לאיכות המרצים ולשירותים המתלווים לקורסים, כגון שעות פרטניות או קורסים דיגיטליים לחיזוק הידע התיאורטי.

מכללת RTG

פול סטאק לימודים אונליין במכללת RTG הוא קורס שמתבצע לאורך כחמישה חודשים והוא כולל בתוכו 715 שעות אקדמיות של לימוד ידע תיאורטי, התנסות מעשית, ביצוע פרויקט גמר וסטאז' בחטיבת הפיתוח של RTG.  במהלך הקורסים נפגשים הסטודנטים בכיתות המכללה לחמישה ימי לימוד מלאים מדי שבוע, ונהנים מהדרכתם של אנשי הייטק מקצועיים המעבירים את החומר.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group