טיפים לפני שנרשמים ללימודי DevOps

עודכן לאחרונה: 21 פברואר, 2023

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

האם DevOps דורש ידע קודם ועבור מי מיועד?

האם DevOps דורש ידע קודם ועבור מי מיועד? מיועד עבור אנשי תשתיות בעלי ניסיון מוכח של לפחות כ – 4 שנים בסביבות עבודה של ייצור וענן, בעלי ניסיון כמומחים IT בסביבת ענן או מפתח בכיר עם רקע ב IT, אנשי פיתוח, מהנדסי תוכנה, ארכיטקטים, מובילי פרויקטים וראשי צוותים להם ניסיון מוכח ומעוניינים להתמקצע בעולם DevOps.

פירושו של דבר, שצריך ידע קודם בפיתוח תוכנה ושפות תכנות בהתאם לצרכי החברה כמו Java, C, Python, שימוש בכלי ניהול, ידע בפיתוח אוטומציה כמו QA Automation, שפת Python או  Scripting וכלים ייעודיים, והכרות מעמיקה וידע בתחום IT המדברות על מערכות הפעלה Windows או Linux בהתאם כמובן לשימוש החברה.

מה לגביי ביקוש בתעשייה לאנשי DevOps? בשנים האחרונות לביקוש במשרות DevOps בהייטק בשל התקדמותה ומהירותה של הטכנולוגיה, מעבר אל אפליקציות ה – Online ותהליכי ייעול של פיתוח ותחזוקה של המוצרים. אותם אנשים DevOps אחראים ומיומנים על תהליכי הפיתוח והתפעול לכלי בדיקות המוצרים, ניהול המשאבים.  

והשכר? משרות בתחום ה DevOps רשמו עליה בהיקף של 17% בשנת 2019. ניתן לראות כי בשנה הראשונה המשכורת הינה בין 22-24,000 ₪ בחודש ואילו מומחי DevOps משתכרים בין 28-30,000 ₪ בחודש כאשר מדובר בניסיון בין שלוש לחמש שנים.

השמה כאיש devops בסיום הלימודים

כאשר ניגשים לבדוק תחום נחשק ומתגמל, בייחוד בעולם ההייטק חשוב להבין כי לא כל אחד מתאים לעבוד בתחום הזה לכן היעזרו באבחון מקצועי והכוונה אשר יחסכו לכם משאבים של זמן וכסף. קיימים מוסדות המעניקים ייעוץ מקצועי בחינם ובוחנים את התאמתכם לתחום ההייטק.

יותר מכך, היעזרו בסקירה של מודעות דרושים על מנת להבין את הדרישות והכישורים הדרושים לתפקיד. בנוסף, חשוב להבין כי עולם ההייטק מאופיין בהתפתחות מהירה ומתמדת דבר שעלול להוביל למקצוע שאין דרישה היום והיה רלוונטי בעבר, לשם כך בצעו בדיקה מעמיקה על לימודי DevOps.

בהקשר לבחירת מוסד הלימודים יש השפעה ניכרת על העתיד שלכם, בחרו את הפרמטרים שאתם מחפשים במוסד הלימוד, האווירה המקצועית, תואר או תעודה, מוניטין, השירותים והתמורה שהוא מציע עבורכם.

חשוב מאוד לבקר במוסד ולשאול את הסטודנטים שאלות בהקשר ללימודים ולבחור במוסד המאפשר לסטודנטים התנסות מעשית באמצעות תרגולים ופרויקט מעשי ומקיף וסיוע להשתלבות בשוק העבודה.

לא פחות חשובים הם תנאי הקבלה, וודאו כי הנכם עומדים בתנאי הקבלה ולא מבזבזים את זמנכם, במידה ואינכם עומדים בדרישות הסף, בררו האם באפשרותם לבחור קורסים אחרים בתחום או פתרון אחר שהמוסד יכול להציע עבורכם.

הכי חשוב, קחו את הזמן וחשבו, מעבר לכסף האם אתם מוכנים ללמוד DevOps הדורש השקעה רצינית ומעמיקה ולהתמקצע בתחום חדש ובהתאם תכננו את הלוז שלכם בקורס שלא יהיה עמוס מידי בין אם אתם משלבים גם עבודה במהלך הלימודים.

שירותי DEVOPS לחברות


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group