קורס אנגולר angular בעברית

עודכן לאחרונה: 26 אוקטובר, 2022

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

הקדמה

שני מושגים חשובים במיוחד להתחלת היכרות עם עולם פיתוח ה-WEB הוא "צד שרת ו-"צד לקוח". בעצם, המושגים הללו מתייחסים לשני מישורים בהם אתרים ואפליקציות עובדים.

צד השרת מדבר על "מאחורי הקלעים" של הפיצ'רים אותם האתר מספק, כגון עיבוד ואחסון נתונים ובעצם כל מה שהלקוח אינו חשוף אליו. את צד השרת מתכנתים באמצעות שפות כגון ג'אווה, PYTHON ו- C++. מנגד, צד הלקוח כולל את הדפדפן עצמו ונוגע לאלמנטים כגון אינטראקטיביות, ממשק, עיצוב וכדומה. את צד הלקוח מתכנתים בשפות ג'אווה סקריפט, HTML ו- CSS. מלבד שפות הפיתוח ישנם עוד כלים חשובים רבים כגון אנגולר (ANGULAR) שהופכים את השימושים בשפה ליעילים ומהירים יותר.

אנגולר

קורס אנגולר בעברית

אנגולר הינו פריים וורק שפותח בשנת 2010 על ידי גוגל והיום משתמשים בו מתכנתים בכל רחבי העולם. הוא משמש כספריית ג'אווה סקריפט לפיתוח יעיל יותר של צד הלקוח. השימוש באנגולר נפוץ כל כך בחברות סטארט אפ שמפתחות אפליקציות, משום שהוא מאפשר לחלק עבודה בין צוות מפתחים באופן שבו הם יכולים לעבוד על פריטים שלמים סימולטנית, מבלי לדרוס זה את זה. קורס אנגולר אונליין במכללת RTG הוא קורס שאורכו 60 אקדמיות והוא מתעדכן כל הזמן על פי השכלולים האחרונים שנעשים ב- ANGULAR בזמן אמת.

המכללה מציעה אפשרות ללמוד בקורסים או במסלולים מלאים. בעוד מטרת הקורסים היא להכשיר לנושאים נקודתיים וספציפיים (בעבור מי שרוצה לשפר את יכולותיו ולהתמקצע), מטרת המסלולים המלאים מיועדת למי שרוצה ללמוד מאפס ולקבל את התמונה המלאה. עבודה באנגולר היא טובה מאד למפתחי FULL STACK, אשר מפתחים גם את צד השרת וגם את צד הלקוח. קורס FULL STACK DEVELOPER במכללה הוא מסלול מיוחד, מעמיק ואינטנסיבי והוא כולל בתוכו גם לימודי אנגולר.


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group