מה לומדים בקורס DevOps?

עודכן לאחרונה: 9 אוקטובר, 2023

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

מה לומדים בקורס דבאופס?

קורס DevOps מקצועי מעניק לסטודנטים ידע רחב בפיתוח תוכנה ושיטות ודרכים שיאפשרו להם להתקדם בתעשיית ההיי-טק ובחברות תוכנה מובילות בארץ ובחו"ל.

במסגרת קורס מקצועי לומדים הסטודנטים את כל סוגי המיומנויות שיסייעו לבוגרים לפתור בעיות נפוצות בתוכנה ולשפר את הפרודוקטיביות של ארגונים בהם הם עובדים, בסביבה דינמית שאינה מפסיקה להשתנות. סטודנטים רוכשים כלים לניהול מגוון רחב של משימות בסביבות אדמיניסטרציה ולעיצוב של גרסאות וסקריפטים עדכניים. 

במהלך הקורס נלמדים נושאים מגוונים המסייעים למתכנתים ומפתחים להישאר רלוונטיים בעולם ההיי-טק, כמו למשל: לימוד שפת תכנות Python, היכרות מעמיקה עם Agile, עבודה על Unix, שירותי הענן של Amazon (כולל Azure DevOps), בדיקות תוכנה QA אוטומציה,

כמו כן במסגרת קורס מקבלים סקירה רחבה והיכרות עם אוטומציית Jenkins ועם כלי הניהול Puppet, כתיבת סקריפטים, מחזור חיים של פיתוח מוצר, מערכות הפעלה ועוד. בעלי תואר ראשון במדעי המחשב וללא ניסיון תעסוקתי יכולים להירשם ללימודי קורס DevOps ולהעביר סיכויים למצוא משרות מתגמלות (כדאי לבדוק בגוגל "טבלאות שכר DevOps" ולהתרשם).

מה מיוחד באיש דבאופס?

אנשי DevOps  מתמחים במגוון רחב של שפות תכנות ומשלבים בתפקידם בין השאר גם תחזוקת שרתים, ניהול כלים מתקדמים, ניטור התוכנה, פיתוח אוטומציה ועוד.

אנשי דבאופס מקצועיים  עם ניסיון בתחום מכירים את כל תהליכי זרימת המידע בארגון ויודעים לייעל תשתיות קיימות, שרתים, בסיסי נתונים, כלי ניהול קוד, תהליכים אוטומטיים וכלי בדיקה וניטור. 

בנוסף, מומחי DevOps יכולים להעניק שירותים איכותיים באספקה רציפה (Continuous Delivery): ולהעניק גרסאות ועדכונים באפליקציית ענן באופן מיידי. לכן ארגונים רבים מעדיפים להעסיק מומחי DevOps על פני אנשי System. מדובר בתפקיד משמעותי מאוד בכל ארגון בהם יעבדו.

לימודי DevOps במכללת Real Time College

מכללת Real Time College מציעה מסלול הכשרה המקנה לכם את כל הידע והכלים שתצטרכו על מנת להשתלב בהצלחה בעבודה בתחום הדבאופס.

מעבר ללימוד הטכנולוגיות הרלוונטיות ביותר עבור אנשי DevOps , המסלול כולל קורסים הכרחיים להשתלבות בהייטק כגון תכנות בשפת פייתון, מערכת הפעלה לינוקס, ועוד.

בסיום המסלול תקבלו הזדמנות לעשות פרויקט מעשי בבית התוכנה שלנו, מה שיקנה לכם את הניסיון המעשי אתו תוכלו להשתלב בקלות בעבודה דרך מרכז ההשמה שלנו, ואף להצטרף לצוות הפיתוח בבית התוכנה שלנו.

בואו ללמוד ולעבוד איתנו.

קורסי הייטק מומלצים

שירותי DEVOPS לחברות


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group