בודק תוכנה שכר

עודכן לאחרונה: 23 מאי, 2023

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

סקר משכורות בהייטק לקביעת השכר הממוצע בשוק כיום לבודק תוכנה.

אנו בחברת Real Time Group מוצאים את עצמנו מידי יום מייעצים למגוון רחב של אנשים אשר שוקלים להיכנס להייטק ולהתחיל קריירה. מטרת העל היא למצוא את עמק השווה לפני בחירה בכיוון של התמחות בבדיקות תוכנה לבין בניית אתרים, פיתוח RT, לימודי אוטומציה וכו'. בין מספר פרמטרים חשובים כאשר מגיע רגע ההחלטה ללכת לכיוון של קריירה בהייטק.

בעת בחירת תחום מועדף להתמקצעות, צריך לקחת בחשבון מספר גורמים כגון: 

המשיכה של המועמד לתחום מסוים, תנאי העסקה, שכר מבוקש לבודקי תוכנה ומפתחי ואוטומציה, ניסיון קודם של המועמד, אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בתחום ועוד. כמובן שמטבע הדברים שכר יהווה חלק משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות.

לדוגמא בקורס בדיקות תוכנה המאוד פופולרי לעיתים נתקלנו במידע שגוי שיש למועמדים על טווח השכר הנהוג ולכן השתמשנו בניסיון רב השנים ועם ההיכרות היומיומית שלנו עם הפעילות בשוק על מנת לסכם רמות שכר עדכניות בתחום בדיקות תוכנה QA ופיתוח אוטומציה. 

מי שמעוניין להתמחות בבדיקות תוכנה או לימודי אוטומציה, חשוב שיהיה לו את כל המידע על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית ואת ההחלטה הנכונה בדרך לקריירה בהייטק.

בודק תוכנה שכר גבוה גם לחסרי ניסיון

הגיוסים הנוכחיים בתחום בדיקות התוכנה גבוהים מאוד בדומה לשנים קודמות. התחום משנה את אופיו במקצת עo כניסת טכנולוגיות חדשות אבל שומר על הפופולריות שלו בעקבות רמות שכר טובות.

תפקיד בודק תוכנה מתאים גם לחסרי ניסיון קודם. קיימות אפשרויות פיתוח והתקדמות מקצועית לתפקידי פיתוח אוטומציה או פיתוח בכלל וללא קשר לבדיקות תוכנה, זאת לצד ביטחון תעסוקתי בטוח יחסית לתחום. בתפקיד בודק תוכנה השכר בתחום פיתוח אוטומציה ובדיקות התוכנה צפוי להישאר ברמות הגבוהות השנים הקרובות במיוחד לבעלי ניסיון של מספר שנים בתחום.

לימודי בודק תוכנה

אם אתם רוצים ליהנות ממשכורות הייטק גבוהות ולפתח קריירה באחד התחומים המתפתחים והיציבים בהייטק כדאי לכם לשקול לימודי בדיקות תוכנה ופיתוח אוטומציה עם דגש על עבודה מעשית.

מכללת Real Time מציעה תכנית לימודים של לימודי תעודה לבדיקות תוכנה עם דגש על עבודה מקצועית נכונה ומעשית תוך שימוש בכלים ובשיטות העבודה כפי שנמצאות בשימוש בחברות ההייטק המובילות במשק.

בדיקות תוכנה ופיתוח אוטומציה ניתן ללמוד במכללות רבות ואף באופן עצמאי באינטרנט אך אם אתם רוצים ליהנות משכר הייטק גבוהות וקריירה מצליחה בתחום אין קיצורי דרך. 


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group