קורס סייבר מחיר

עודכן לאחרונה: 8 אוקטובר, 2023

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל

המחיר של קורס סייבר מתחיל בסביבות ה 15 אלף שקל, ויכול להגיע עד לכ - 35 אלף שקל. אך האם אלו רק הבדלים במחיר, או שיש הבדלים בקורסים עצמם. במאמר זה נסביר לכם קצת יותר על הקורסים והמחירים על מנת שתוכלו לקבל החלטה טובה יותר.

לפני שנדבר על קורס סייבר מחיר, חשוב להזכיר כי זוהי עבודה ששכרה בצידה. העולם שלנו תלוי מאוד במערכות מידע ממוחשבות, ופגיעה במערכות אלו עלולה לגרום לשיבוש משמעותי ונזק כלכלי רב. יש לציין שאפילו נזק לחיי אדם. הביקוש למומחים בתחום הסייבר רק הולך וגדל, וחסרים עובדים בשוק. וכתוצאה מזה קל למצוא עבודה וגם המשכורות גבוהות.

סוג של קורס סייברמספר שעות אקדמאיותטווח מחירים ללימודי סייבר
קורס סייבר למתחילים49020000 ₪ - 28000 ₪
קורס סייבר לבעלי ניסיון26016000 ₪ - 20000 ₪
קורס אבטחת מידע יחיד- מודול לבחירהמשתנה4000 ₪ - 8000 ₪
קורס CISO -מנהל אבטחת מידע בכיר50515000 ₪ - 22000 ₪

 

האם קורס סייבר נבחר אך ורק על פי המחיר?

התשובה הקצרה היא לא. קורסים בתחום הסייבר מתקיימים במכללות שונות, אך תכנית הלימודים והיקף הקורס אינה זהה, כך שזהו אחד הדברים המשפיעים על המחיר. יש מכללות המעניקות יותר ויש מכללות המעניקות פחות, וזהו אחד ההסברים לפערי המחירים. בנוסף ישנן מכללות הנהנות מיוקרה מסוימת, וזהו פשוט עניין של מיתוג.

כאשר מדברים על קורס סייבר מחיר, צריך לדעת מראש את מבנה העלויות. במקרים רבים נדרש קורס הכנה, שאינו עוסק באופן ישיר בתחום הסייבר, אך מעניק לכם את הכלים הבסיסיים שלהם תזדקקו במהלך הקורס. בעצם מדובר כאן על עלות נוספת, ולכן כאשר בודקים קורס סייבר מחיר, יש לוודא האם המחיר כולל את קורס ההכנה, או שישנו צורך בתשלום נוסף.

קורס סייבר מחיר לעומת איכות

הפרקטיקה של חיפוש אחר הזול ביותר אינה מתאימה כאשר מחפשים קורס אשר מעניק לכם את הכלים לצורך השתלבות בשוק העבודה. כאן חשובה לכם האיכות - כלומר קורס המעניק לכם את כל הכלים הדרושים במסגרת תכנית הלימודים, ובאמת נותן מענה אמיתי לצרכים הקיימים בשוק.
בנוסף, עליכם לבדוק את המשאבים שמוסד הלימודים מעמיד לרשותכם. אנו מדברים על דברים כמו שעות תרגול, זמינות של המרצים לענות על שאלות וכו‘. אתם לא רוצים רק תעודה, אלא הבנה של החומר וכלים פרקטים.
המסקנה של בוגרים רבים היא שאיכות הקורס משפיעה על ההשתלבות בשוק העבודה וההתקדמות בו. לפעמים מוטב להשקיע יותר, על מנת לקבל כלים נוספים הפותחים בפניכם עוד דלתות בשוק העבודה ומעניקים לכם יתרון.

קורס סייבר מחיר - כיצד לבחור קורס סייבר

בחירת קורס בתחום הסייבר היא תהליך שדורש שיקול דעת ומחקר. הנה כמה המלצות שיכולות לעזור לך לבחור את הקורס המתאים לך:

  1. קורס אבטחת מידע מחיר -  השווה את מחיר הקורס לקורסים אחרים בתחום ובדוק אם המחיר משקפת את הערך שאתה מקבל.
  2. תכנית הלימודים - על מנת להחליט האם קורס סייבר מחיר הוא גבוה או מוצדק, יש לבחון את תכנית הלימודים. אתם רוצים לימוד מעניק המכסה את מיטב הנושאים בצורה מספקת. אתם יכולים לבקש מכל מוסד לימודים את תכנית הלימודים ולערוך השוואה. שימו לב לרשימת הנושאים ולזמן המוקדש לכל נושא.
  3. לבדוק מי המרצים - המומחים הכי גדולים לסייבר הם אלו אשר יש להם ניסיון מעשי. כאלו שכיהנו בחברות הנמצאות בחזית הטכנולוגית, כאלו שיש להם ניסיון עשיר והישגים בתחום. הם יכולים להעניק לכם את הידע התאורטי, את הכלים המעשיים והרבה ערך מוסף וטיפים על הנעשה בתחום; מחיפוש העבודה וראיונות העבודה, ועד ההתנהלות היום יומית בארגון.
  4. מיקום ושעות - הסיבה שאתם מתעניינים בקורס סייבר מחיר היא מכיוון שאתם חושבים על העתיד. אך בינתיים סביר להניח שיש לכם עוד עבודה. שימו לב שמתכונת הקורס מבחינת הימים והשעות תואמת ללוח הזמנים שלכם. לכל אחד יש צרכים אחרים, אך סביר להניח שלא תרצו קורס אינטנסיבי מידי, וגם לא אטי מידי.
  5. הבנת הצרכים שלך: קודם כל, עליך להבין את רמת הידע שלכם.. האם אתה מחפש קורס סייבר למתחילים או שיש לכם רקע? או לחילופין האם אתה מעוניינים לעשות הסבה לקציני סייבר?
  6. בחירת מוסד הוראה מוכר: חשוב לבחור במוסד הוראה שיש לו מוניטין טוב בתחום ושהוא מוכר על ידי הרשויות הרלוונטיות. Real Time College בעלת אישור מטעם משרד הכלכלה והעבודה.
  7. המלצות: בדוק המלצות מסטודנטים שלמדו בקורס בעבר. האם הם מרוצים מהלימודים? האם הם מרגישים שהם רכשו את הידע הנדרש?
  8. תמיכה לאחר הקורס: האם המוסד מציע תמיכה לאחר הקורס, כולל הכנה למבחנים או הכוונה למקומות עבודה?

לסיכום, בחירת המכללה ללימודי סייבר היא תהליך שדורש מחקר ושיקול דעת. חשוב להתמקד בצרכים שלך ולבחור בקורס שיענה עליהם בצורה הטובה ביותר.

קורס הייטק ממוקד


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group