בינה מלאכותית לימודים

עודכן לאחרונה: 7 מאי, 2023

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
תוכן עניינים

בינה מלאכותית - לימודים לקריירה בהייטק

מהי בינה מלאכותית?  בינה מלאכותית הוא מונח יחסית כללי למדי אשר כולל בתוכו מגוון רחב של שיטות וגישות שמטרתן להשתמש במכונות אינטליגנטיות שבנויות להגיב כמו בני אדם.

התהליך העיקרי כרוך בייצור מכונות חכמות אשר מסוגלות לבצע החלטות וכן ניתוח ושימוש בנתונים שזמינים בארגון.

בינה מלאכותית דומה למוח האנושי שקולט אינפורמציה מסוימת ובהתאם לכך מקבל את ההחלטה הנדרשת.

לימודי בינה מלאכותית ומדע הנתונים

מיומנות המאה

לא שנה או עשור, מאה! לעיתים קרובות נשמע כי בינה מלאכותית אמורה להחליף עבודות רבות שבני אדם מבצעים. זה מצד אחד נכון, אבל מצד שני – מדובר בתחום שהולך לייצר יותר מ-130 מיליון תפקידים במגוון רחב של תחומים. אז כדי להיות חלק מהקבוצה, רצוי שתיקחו חלק מהטרנספורמציה הזו. בינה מלאכותית היא אחת מהטכנולוגית המתהוות שמטביעה את חותמה בכל ענף, החל מאופנה ועד לתחום הפיננסי.
קורס Data Science | Machine Learning יכול להעניק לכם ע"י תכנית הכשרה מעשית ומקיפה מגוון רחב של אפשרויות לפיתוח קריירה בתחום מבוקש ביותר ע"י חברות ההייטק.

בינה מלאכותית ו data science נמצאים כבר בכל מקום

– אפילו לעסקים קטנים כבר יש אתרים שמותאמים אישית עם חווית משתמש יוצאת דופן – מכיוון שגם הם הבינו שזה הפך להיות צורך של הלקוחות שלהם. לדוגמה: צ'אט בוטים שמספקים תמיכת לקוחות דרך האתר 24/7 שעות ביממה, כך למעשה "רובוטים", מדברים עם מבקרי האתר ומספקים להם פתרון בעיות מהיר. כל תגובה בצ'אט בוקס היא למעשה מבוססת בינה מלאכותית.

קריירה מרתקת עם המון אפשרויות

מלבד משכורת נאה, קריירה בתחום הבינה המלאכותית תפתח בפניכם מאגר ענק של הזדמנויות – אתם יכולים להיות מהנדסי תוכנה, מהנדסי חומרה, מהנדס מחקר, מפתח מודיעין עסקי ועוד, כל זה במגוון רחב של ענפים – כמו לדוגמה: רפואה, תעשייה ביטחונית, אופנה, פיתוח רכבים, חברות פיננסיות, דיגיטל וכו'. בנוסף, חברות ענק כמו גוגל, אמזון, נוקיה ומיקרוסופט תמיד מחפשות מפתחי בינה מלאכותית – גם ללא ניסיון. כאמור תחום הבינה המלאכותית ומדע הנתונים תופס חלק יותר משמעותי במגוון רחב של תחומים בחיים, מטבע הדברים עולה הביקוש מצד חברות ההייטק לעובדים טובים בתחום.

קורס בינה מלאכותית 

Real Time College הינה חטיבת ההדרכה של Real Time Group, אשר מאגדת בתוכה את הניסיון העשיר שצברנו לאורך השנים ומספקת את כל הכלים והידע לסטודנטים שלומדים במרכז להכשרה והשמה לתחומי ההייטק שלה.

קורס בינה מלאכותית במכללה זה ללא ספק אחד הקורסים המעמיקים והיסודיים שכוללים בתוכו ידע פרקטי רב.

קורס בינה מלאכותית מועבר על ידי צוות מרצים בעל ניסיון עשיר במקצוע עם המון טכניקות חדשניות שמותאמות לדרישות השוק, עבודה פרקטית עם לימוד יכולות תכנות מתקדמות והדגמת מקרים אמיתיים כך שבסיום כל סטודנט יוכל להציג תיק עבודות עשיר עם ידע רלוונטי כדי לצאת מוכנים לקריירה מבטיחה.

מעבר לתיאוריה, הסטודנטים שלנו נדרשים לבצע תרגילים רבים, ללמוד מתוך מקריים אמיתיים וליישם את הידע שלמדו בקורסים בפרויקטים עליהם ייבחנו במהלך הלימודים.

אז למה ללמוד דווקא איתנו?

1. השמה בסיום הקורס – במסגרת הקורסים שלנו, אנו נותנים שירותי השמה לבוגרים שלנו. המטרה שלנו היא ליישם את הבוגרים שלנו באחת מהשותפות העסקיות שלנו בועלם ההייטק, התהליך שלנו כולל בניית קורות חיים וליווי והכנה לראיון עבודה במטרה להכניס אתכם בקלות אל עולם ההייטק ישר עם סיום הלימודים.

2. מרצים בעלי ניסיון – אנו מעמידים לרשותכם צוות מרצים מקצועי שמגיע מעולם ההייטק והבינה המלאכותית ויעניקו לכם את כל הכלים, המתודולוגיות והטכניקות הנדרשות כדי להצליח בתחום.

3. פרויקט גמר שמקנה ניסיון – במסגרת הקורס שלנו, הסטודנטים מבצעים פרויקט גמר עם צוות מהנדסים של RT GROUP שכולל 120 שעות אקדמאיות, הפרויקט יוכל לשמש אתכם כניסיון תעסוקתי.

יש לכם עוד שאלות על קורס בינה מלאכותית? מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונציגנו ידאגו לחזור אליכם בהקדם.

פתרונות AI


תחומי לימוד הכי מבוקשים בהייטק בשנת 2024

יש לכם שאלות? נשמח לדבר איתכם ולענות על הכל
© כל הזכויות שמורות Real Time Group